کد خبر : 1576248 | 23 آذر 1397 ساعت 21:15 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

اولین سالی است که در لیگ‌برتر گلری می‌کنم

بهزادی: منتظری روی من خطا کرد

دروازه‌بان پدیده خراسان در انتقاد به هجمه‌ها بر روی گل استقلال گفت: همه چیزی که دلشان خواست را دیدند اما وقتی پژمان زیرم را خالی کرد را هم دیدند؟

بهزادی: منتظری روی من خطا کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بهزادی با کلین شیت برابر استقلال تهران برای هشتمین بار در نیم‌فصل اول دروازه پدیده را بسته نگاه داشت اما در گفتگو با خبرنگار ورزش سه به شدت از هجمه گل استقلال انتقاد کرد و گفت: طوری می‌گویند که داور به ضرر آنها عمل کرده که انگار داوری یک طرفه بوده اما فراموش کرده‌اند که در همان صحنه، اول که داور چون آفساید اعلام کرد بازیکنان ما به گمان آفساید ایستادند و بعد از آن هم وقتی من به هوا بلند شدم پژمان منتظری زیرم را خالی کرد که توپ از دستم درآمد.

 

وی افزود: دوستانی که الان با ادعای خورده شدن حق استقلال، کار بزرگ ما را در آزادی زیر سئوال می‌برند، یادشان بیاید که اگر دقیقه10 خطای روی مهربان با کارت قرمزی که حقش بود داور به دانشگر بدهد اتفاق می افتاد اصلا بازی به این شکل بود که آنها نیمه‌دوم به ما فشار بیاورند؟

 

بهزادی 28ساله که اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته بود، تصریح کرد: خدا شاهد است که اولین بار بود که در آزادی گلری می‌کردم چون اولین سالی است که اصلا در لیگ‌برتر ایران بازی می‌کنم و شکر خدا با اعتماد آقا یحیی و آقای فنایی الان بعد یک نیم فصل بین سه گلر اول به لحاظ کلین‌شیت هستم.

سنگربان اسلامشهری پدیده در خاتمه یادآور شد: چون سال اولم در لیگ‌برتر هست بلد نیستم وقتی رویم خطا می‌شود، پیاز داغش را زیاد کنم که داور راحت‌تر خطا را بگیرد اما باور کنید اگر بلد بودم و وقتی پژمان خطا کرد طور دیگری زمین می‌آمدم این داستان‌ها را پیش نمی‌آوردند. مگر جز این است که کوچکترین تاثیر بازیکن حریف روی گلر را باید داور خطا اعلام کند؟

دیدگاه‌ها