کد خبر : 1576253 | 23 آذر 1397 ساعت 22:19 | 340.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوسیانو: این آقا پرسپولیس را می‌خواهد

خجالت می‌کشم حرف پیروانی در مورد برانکو را بگویم

دستیار کارلوس کی‌روش در حاشیه بازی امروز پرسپولیس به سخنان مطرح شده افشین پیروانی واکنش نشان داد.

خجالت می‌کشم حرف پیروانی در مورد برانکو را بگویم

 

به گزارش “ورزش سه” بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم، افشین پیروانی سرپرست سابق تیم ملی افشاگری در خصوص اتفاقات رخ داده در اردوی ایران انجام داد و برخی سخنان را به کارلوس کی‌روش مرتبط ساخت. در همین خصوص اوسیانو کروز، دستیار این مربی پرتغالی نسبت به صحبت‌های پیروانی حساسیت نشان داد و مقابل خبرنگاران قرار گرفت. سخنان وی به شرح زیر است:

 

اوسیانو کروز مربی تیم ملی در ابتدا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا وی امروز ورزشگاه را ترک کرده است گفت: بله. این اتفاق افتاد و دلیل آن هم به خاطر بی احترامی و تکرار رفتارهای تحریک آمیز و توهین آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد و این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از هواداران پرسپولیس بر علیه تیم ملی هستند.

 

وی در پاسخ به سوالی که منظور شما آیا پیروانی است یا خیر، گفت: ایشان یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای افشین بنده را شگفت زده نمی کند. من حتی خجالت می کشم که صحبتهایی که ایشان راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبتهایی که باید بگویم ناخوشایند بود ولی اگر لازم باشد من آن صحبتها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می کنم. این تنها من نبودم که این صحبتها را شنیدم بلکه همه این صحبتها را شنیده اند.

 

اوسیانو در پایان گفت: در حال حاضر که ایشان به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار آقای برانکو است صحبتهایش را برعکس کرده و سمت و سوی این صحبتها را به طرف سرمربی تیم ملی تغییر داده است. اما واقعا چه اشخاصی می توانند به صحبتهای وی اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت 5 سال محروم شده بود.

دیدگاه‌ها