کد خبر : 1576393 | 24 آذر 1397 ساعت 13:30 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

وداع شکست بار ترابی با سایپا

در آخرین بازی ترابی برای تیم سایپا، نارنجی پوشان مقابل صنعت نفت شکست خوردند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی هفت فصل پیش به تیم بزرگسالان سایپا پیوست اما اولین بازی و اولین گلش را در لیگ چهاردهم تجربه کرد و از آن زمان پیشرفت با سیر صعودی را تجربه کرد. او در لیگ های پانزدهم و شانزدهم در قامت یک پدیده واقعی ظاهر شد ولی از فصل گذشته به عنوان یک ستاره و با بازوبند کاپیتانی برای تیم سایپا به میدان رفت.

 

ترابی فصل پیش 10 گل زد و به جام جهانی هم رفت تا در تابستان مشتریان زیادی را داشته باشد و سرانجام پرسپولیس را به عنوان تیم بعدی انتخاب کرد. گلزن ترین هافبک لیگ هفدهم باتوجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، یک نیم فصل برای سایپا بازی کرد و کم کم به همان ستاره همیشگی تبدیل شد اما پایان کارش در این تیم با شکست همراه بود.

 

1363760

 

کاپیتان سایپا که در بازی جام حذفی با درخشش خود زمینه برتری سایپا مقابل صنعت نفت را فراهم کرده و خود نقش اصلی را بازی کرده بود، این بار نتوانست مانع از باخت تیمش شود. در ابتدا معین عباسیان برای سایپا گلزنی کرد اما در ادامه جهانی و غبیشاوی گل های صنعت نفت را زدند تا وداع ستاره 24 ساله با پیراهن سفید و نارنجی سایپا، تلخ شود.

 

حالا ترابی فصل جدیدی از دوران فوتبال خود را تجربه خواهد کرد و در چالش جدیدی حضور خواهد داشت اما او نشان داده که فوتبالیست توانمندی است و می تواند بر فشارهای روانی موجود در پرسپولیس فائق گردد و به ستاره دلخواه هواداران تبدیل شود.

 

1363761

دیدگاه‌ها