کد خبر : 1576492 | 24 آذر 1397 ساعت 18:41 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلفی چرا باید جلوی دروازه تمارض کند؟

کریمی: سپاهانی‌ها باید بعد از سوت کاشته را می زدند

هافبک تیم استقلال خوزستان بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان نسبت به عملکرد ضعیف داور مسابقه اعتراض کرد.

کریمی: سپاهانی‌ها باید بعد از سوت کاشته را می زدند

به گزارش "ورزش سه"، میثم کریمی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. ما زحمتمان را کشیدیم. سپاهان هم تیم خوب و پرمهره ای است و کادر فنی خوبی هم دارد. تیم صدر جدول هستند و قهرمان نیم فصل هم شدند. اما با این حال بچه های ما خوب کار کردند و زحمت کشیدیم. موقعیت های مناسبی خلق کردیم که روی بی دقتی نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

 

او درباره گل سپاهان از روی ضربه ایستگاهی افزود: گلی که سپاهان به ما زد، داور گفته بود با سوت من ضربه را بزنید اما آنها قبل از سوت ضربه زدند. در واقع داور 2 سوت زد که بازیکن ما از جلوی توپ کنار برود و وقتی چنین کاری می کند، یعنی برای زدن ضربه حتما باید سوت داور زده شود اما این اتفاق متاسفانه نیافتاد. گلر ما هم مشغول چیدن دیوار دفاعی بود و توپ وارد دروازه ما شد. اعتراض ما هم روی همین مسئله بود.

او افزود: فکر نمی کنم سپاهان موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه ما ایجاد کرده باشد. یکی دو شوت بود که دروازه بان ما دفع کرد. در مجموع به نظر خودم ما خیلی بهتر بودیم و خدا را شکر که امتیاز گرفتیم، با اینکه می توانستیم برنده باشیم.

 

کریمی درباره صحنه پنالتی گفت: من واقعا ندیدم و باید از یونس بپرسم که درست بود یا نه. اما دومین صحنه ای که دلفی روی زمین افتاد به نظرم پنالتی تر بود و در موقعیت تک به تک اصلا دلیلی نداشت خودش را روی زمین بیاندازد.


هافبک استقلال خوزستان در مورد گلزنی اش نیز اظهار داشت: خدا را شکر یک پنالتی دیگر زدم. من 2 گل در این فصل زده ام که هر دو مقابل تیم های اصفهانی و از روی نقطه پنالتی بوده است. خوشحالم که همین 2 پنالتی 4 امتیاز به ارمغان آورده و امیدوارم که در ادامه هم موثر باشم.

دیدگاه‌ها