کد خبر : 1576548 | 24 آذر 1397 ساعت 22:09 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

با این شرایط نمی توان ادامه داد؛

آل نعمه: داور گفته بود ضربه با سوت من زده شود!

کاپیتان استقلال خوزستان بعد از تساوی تیمش با سپاهان از عملکرد هم تیمی های خود تمجید کرد.

آل نعمه: داور گفته بود ضربه با سوت من زده شود!

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل نعمه پس از بازی تیم استقلال خوزستان مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه ها سنگ تمام گذاشتند. مقابل تیم بزرگ سپاهان مستحق پیروزی بودیم. به سپاهان هم قهرمانی نیم فصل را تبریک می گویم.

مدافع استقلال در مورد گل جنجالی سپاهان گفت: درباره گلی که خوردیم، در آن صحنه داور به وحید حمدی نژاد گفته بود ضربه با سوت من زده می شود. ما هم داشتیم عقب می رفتیم که دیوار را شکل بدهیم، ناگهان دیدیم توپ در دروازه مان است. اعتراض ما هم روی همین مسئله بود که داور نباید به سپاهانی ها اجازه ضربه می داد.

 

او درباره خطای پنالتی به سود تیمش افزود: در صحنه پنالتی من دور بودم و ندیدم. اما یک پنالتی دیگر روی دلفی می توانست برای ما اعلام کند.

 

کاپیتان اس خوزستان درباره شرایط نامناسب باشگاه و احتمال جدایی بازیکنان در نیم فصل گفت: من خبر ندارم چه کسانی می مانند یا می روند. اما اطلاع دارم چند نفر از بچه ها پیشنهادهایی از تیم های بزرگ کشور دارند. حتی وحید خشتان هم شنیده ام که از قطر و عراق پیشنهاد دارد. ولی فعلا شرایط باشگاه برای ادامه کار خوب نیست. ما تلاش کردیم و ۱۲ امتیاز جمع کردیم اما به همین راحتی ۶ امتیازمان را کسر کردند، بدون اینکه کسی توجهی کند. با این شرایط کسی نمی تواند کار را ادامه دهد. امیدوارم در تعطیلات همانطور که صحبت هایی کرده اند، اتفاقات خوبی برای باشگاه ما بیافتد. اگر اینطور شود، قطعا همه می مانیم و کار را ادامه می دهیم تا تیم را در لیگ حفظ کنیم.

 

دیدگاه‌ها