کد خبر : 1576555 | 24 آذر 1397 ساعت 22:23 | 70.6K بازدید | 0 دیدگاه

دومین نماینده آسیایی در جمع ۴ تیم برتر؛

صعود العین به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان

العین امارات به پیروزی پُر گل مقابل اسپرانس تونس رسید تا به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان صعود کند.

صعود العین به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای فصل ۲۰۱۸ فوتبال جام باشگاه‌های جهان تیم العین امارات، میزبان این رقابت‌ها از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم هزاع بن زاید به مصاف تیم اسپرانس تونس، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا رفت.

 

هنوز دو دقیقه از شروع این مسابقه نگذشته بود که محمد احمد موفق شد گل اول العین مقابل اسپرانس تونس را به ثمر رساند ولی برتری تیم اماراتی همچنان ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه ۱۶ توسط حسین الشحات، ستاره مصری خود به دومین گل دست یافتند.

 

1363918

 

نیمه اول با پیروزی العین به پایان رسید ولی نماینده امارات و میزبان جام باشگاه‌های جهان برتری خود را در ادامه بازی هم حفظ کرد و توانست در دقیقه ۶۰ توسط بندر الاحبابی گل سوم را بزند تا در آستانه شکست تیم اسپرانس تونس قرار بگیرد.

 

العین امارات که در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه‌های جهان توانسته بود باخت ۳ بر صفر برابر تیم ولینگتون نیوزلند را با تساوی و در نهایت برتری در ضربات پنالتی عوض کند، در مسابقه امشب به پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل اسپرانس تونس رسید تا به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

 

1363917

 

ساعاتی قبل هم تیم کاشیما آنتلرز ژاپن به برتری ۳ بر ۲ برابر چیواس گوادالاخارا مکزیک رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان شده و حریف رئال مادرید شود.

 

العین امارات هم با برتری برابر اسپرانس تونس، در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان باید به مصاف ریورپلاته آرژانتین، قهرمان لیبرتادورس برود تا دو تیم از قاره آسیا در این مرحله حضور داشته باشند.

 

دیدگاه‌ها