کد خبر : 1576590 | 25 آذر 1397 ساعت 09:23 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

درگذشت پدر کاپیتان اشتوتگارت در استادیوم

پدر کاپیتان اشتوتگارت که برای تماشای بازی این تیم به استادیوم خانگی‌اش رفته بود بعد از پیروزی اشتوتگارتی‌ها مقابل هرتا برلین در استادیوم از دنیا رفت.

درگذشت پدر کاپیتان اشتوتگارت در استادیوم

به گزارش "ورزش سه"، پدرکریستین گنتنر کاپیتان اشتوتگارت دیروز در حالیکه برای تماشای بازی این تیم مقابل هرتا برلین به استادیوم خانگی اشتوتگارتی‌ها، مرسدس بنز آرنا رفته بود بعد از پیروزی 2-1 اشتوتگارت در حالی که در استادیوم حضور داشت از دنیا رفت.

 

1363971

 

این در حالی بود که پسر او گنتنر 90 دقیقه در میدان بود و پاس گل دوم تیمش را به ماریوگومز داد. در اطلاعیه‌ای که توسط باشگاه اشتوتگارت منتشر شده این باشگاه تایید کرده که پدر کاپیتانش بعد از به پایان رسیدن بازی، در مرسدس بنز  آرنا دار فانی را وداع گفته.

 

در بیانیه‌ی باشگاه اشتوتگارت چنین آمده:" باشگاه اشتوتگارت از درگذشت پدر کاپیتان تیم کریستین گنتنر سوگوار است. آقای هربرت گنتنر بعد از بازی خانگی ما در مقابل هرتا برلین، در استادیوم مرسدس بنز آرنا از دنیا رفت. کل باشگاه اشتوتگارت به خانواده‌ی گنتنر تسلیت گفته و در این لحظات دشوار حمایت قاطع و همه جانبه‌ی خود را از آنها اعلام می‌کند".

 

1363972

 

چندین  باشگاه دیگر بوندس‌لیگایی از جمله هرتا برلین حریف دیروز اشتوتگارت و همچنین ولفسبورگ، باشگاه سابق گنتنر هم با انتشار پیامهایی به او و خانواده‌اش تسلیت گفته‌اند. ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ هم در توئیتر خود از این واقعه ابراز ناراحتی کرده و به گنتنر تسلیت گفته است.

 

دیدگاه‌ها