کد خبر : 1576610 | 25 آذر 1397 ساعت 10:44 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد به دنبال فروش پوگبا برای خرید دو ستاره یووه

روزنامه‌ی میرر گزارش داد که منچستریونایتد قصد دارد پل پوگبا را در ماه ژانویه بفروشد چرا که مورینیو از تاثیرگذاری پوگبا در رختکن یونایتد در مخالفت با سرمربی خسته شده است.

یونایتد به دنبال فروش پوگبا برای خرید دو ستاره یووه

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از سه سال بعد از آنکه مدیران منچستریونایتد با امضای قرارداد 89 میلیون پوندی با پل پوگبا ستاره‌ی فرانسوی او را به گران‌ترین فوتبالیست آن روزهای دنیا تبدیل کردند حالا قصد دارند فارغ از آنکه مورینیو در نیم فصل دوم سرمربی یونایتد باشد یا نه، پل پوگبا را به فروش بگذارند.

 

به گزارش روزنامه‌ی میرر مدیران یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین راه این است که با فروش پوگبا به مورینیو برای بهبود وضعیت تیم کمک کنند و اگر هم در نهایت تصمیم به اخراج مورینیو گرفته شد با خروج پوگبا از یونایتد دست‌کم می‌دانند که سرمربی جدید، فصل بعد مشکلات مورینیو را نخواهد داشت.

 

از جمله احتمالات این است که پوگبا در ماه ژانویه یونایتد را به عنوان بازیکن قرضی ترک کند البته به شرط آنکه در قراردادش بندی درباره‌ی گزینه‌ی انتقال دائمی آورده شود. یوونتوس که در سال 2012 زمانی که قرارداد اول پوگبا با منچستریونایتد به پایان رسید او را تنها با پرداخت 2 میلیون پوند یوونتوسی کرده بود و چهار سال بعد پوگبا را دوباره به یونایتد فروخته بود، حالا از سوی میرر به عنوان یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به پوگبا اعلام شده است.

 

1363997

 

از سوی دیگر یونایتد هم خواهان به خدمت گرفتن میرالم پیانیچ هافبک یوونتوس است ولی به نظر می‌رسد یوونتوس حاضر به این معاوضه نیست و یونایتد اگر به جای پیانیچ بپذیرد که در عوض پوگبا، الکس ساندروی مدافع را از یوونتوس دریافت کند، معامله‌ی دو باشگاه به احتمال زیاد سر خواهد گرفت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها