کد خبر : 1576616 | 25 آذر 1397 ساعت 10:57 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار بدون دیدار با کی‌روش به کیش می رود

تمرین دوم تیم ملی امید پیش از سفر به کیش از ساعت 10 صبح در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی آغاز شده است. زمینی که در مجاورت هتل آکادمی محل اقامت کارلوس کی روش قرار دارد.

کرانچار بدون دیدار با کی‌روش به کیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، بعید است تا پیش از اعزام تیم ملی امید به کیش شاهد دیدار کرانچار و کی روش باشیم. به این خاطر که کارلوس کی روش در هتل آکادمی اسکان دارد و اقامت تیم ملی امید هم در هتل المپیک است که این دو هتل چند دقیقه ای با هم فاصله دارند.

 

در روزهای اخیر و بعد از اسکان تیم استقلال تهران در هتل آکادمی شاهد برخورد استقلالی ها به خصوص شفر با کارلوس کی روش بودیم و حتی این دو مربی نشستی را هم با هم برگزار کردند.

 

با وجود اینکه هم اکنون تیم ملی امید در چند متری کارلوس کی روش قرار دارد و در حال تمرین است سرمربی تیم ملی تا به این لحظه بر سر تمرین این تیم حاضر نشده است و البته کادر فنی و مدیران تیم ملی امید هم برای دیدار با کی روش و دعوت از او برای حضور بر سر تمرین پیشقدم نشده اند.

 

هفته ها پیش حمید استیلی با طرح عدم استفاده از ساختمان پک با کارلوس کی روش وارد چالش شد و کرانچار هم فصل پیش زمانی که سرمربی تیم سپاهان بود به حضور بازیکنانش در تمرینات ریکاوری تیم ملی معترض شد.

دیدگاه‌ها