کد خبر : 1576629 | 25 آذر 1397 ساعت 10:53 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - آرسنال

ساوتهمپتون امروز در سنت جیمز پارک، میزبان آرسنال خواهد بود و دیدار حساسی پیش روی دو تیم است.

پیش بازی ساوتهمپتون - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با کسب 34 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. آنها 16 بازی خود تا به اینجا، 10 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست به ثبت رسانده اند و عملکرد بسیار خوبی داشته اند. شاگردان اونای امری پس از 2 شکستی که در ابتدای فصل گریبان گیرشان شد، حالا بیش از 20 بازی است که شکست ناپذیر هستند و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند. رقیب فعلی آنها چلسی و تاتنهام هستند که شرایط مشابهی نسبت به آرسنال دارند. توپ چی‌ها در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 تساوی به ثبت رسانده اند و امیدوارند که در بازی های پیش رو، روند بهتری را در پیش بگیرند.

 

 

1359778

 

 

ساوتهمپتون با 9 امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در این فصل تا به اینجا تنها 1 پیروزی داشته اند و 6 تساوی و 9 شکست، نتیجه تلاش آنها در دیگر بازی ها بوده است. سینتز در 6 بازی اخیر خود، 4 شکست و 2 تساوی داشته اند که سرانجام کار به جایی رسید که مارک هیوز از نیمکت این تیم اخراج شد و در حال حاضر، رلف هزنهاتل هدایت این تیم را برعهده دارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال، 1 تساوی و 1 پیروزی برای ساوتهمپتون به دست آمده است. سم گلگر و رایان برتراند به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند و حضور سدریک سوارس، شین لانگ، دنی اینگس، مایکل اوبافمی و جک استفنز هنوز مشخص نیست. در آن سو، راب هولدینگ، کونستانتینوس ماوروپانوس، دنی ولبک و امیل اسمیت را به علت مصدومیت و سوکراتیس و شکودران مصطفی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و امری کار دشواری در چینش خط دفاعی تیمش خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1364031

دیدگاه‌ها