کد خبر : 1576661 | 25 آذر 1397 ساعت 12:30 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان هم خیال استعفا ندارد

علی کفاشیان همانند فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران خیال استعفا از سمت خود به بهانه بازنشستگی را ندارد و با قدرت در دفتر کار حاضر می شود.

کفاشیان هم خیال استعفا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز وقتی از فریدون اصفهانیان سوال شد که آیا قصد ندارد به بهانه بازنشستگی از سمت خود استعفا دهد؟ گفت: فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه ای که به تایید هیات دولت و هم چنین فیفا رسیده نهاد غیر دولتی محسوب می شود و ما در این باره به وزارت ورزش و جوانان نامه زده ایم و منتظر پاسخ هستیم.

 

علی کفاشیان امروز در دفتر کار خود با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال دیدار کرد و این دیدار به بهانه برنامه های آتی تیم ملی فوتسال از جمله بازی برابر صربستان بود. این دیدار به خوبی نشان می دهد علی کفاشیان هم همانند فریدون اصفهانیان از سمت خود استعفا نخواهد داد.

 

این در حالی است که چند روز پیش محمد رضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال به بهانه بازنشستگی از سمت خود استعفا کرد. از سویی در صحبت هایی که از سوی مهدی تاج با وزیر ورزش و جوانان شده بود این طور عنوان شد که این دو مدیر تا پیش از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که در تاریخ 9 دی برگزار می شود از سمت خود استعفاء خواهند کرد. اما مصاحبه فریدون اصفهانیان و برنامه های کاری که علی کفاشیان می چیند چنین چیزی را نشان نمی دهد.

 

15 آذر آخرین روز حضور بازنشسته ها در نهادهای دولتی بود.

دیدگاه‌ها