کد خبر : 1576698 | 25 آذر 1397 ساعت 13:53 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: لیورپول آماده کسب قهرمانی لیگ است

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول معتقد است که این تیم آماده کسب قهرمانی در لیگ برتر است.

هندرسون: لیورپول آماده کسب قهرمانی لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول سال 2014 تا آستانه قهرمانی لیگ پیش رفت ولی در هفته های آخر، مقابل چلسی شکست خورد و جام را به سیتی باخت. آنها از سال 1990 موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر نشده اند و سال 2014، آنها به کسب این جام نزدیک شده بودند ولی سر خوردن استیون جرارد در دیدار مقابل چلسی، از عوامل اصلی ناکامی آنها بود. لیورپول در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به سیتی، در رده دوم قرار دارد. آنها امروز مقابل یونایتد قرار خواهند گرفت و در صورت کسب پیروزی در این دیدار بزرگ، به صدر جدول بازخواهند گشت.

 

1358674

 

 

هندرسون درباره شرایط امسال تیمش گفت:" ما این شرایط را قبلا تجربه کرده ایم ولی چندین سال گذشته، ترکیبی متفاوت در تیم ما حضور دارد و داستانی دیگر رقم خواهد خورد.  نمی‌خواهم به گذشته نگاه کنم. تمام تمرکز من روی کسب موفقیت با باشگاه است، تا جایی که می‌توانیم باید پیش برویم و سعی کنیم جام کسب کنیم. حس می‌کنم آماده قهرمانی هستیم. مطمئنا پتانسیلش را داریم. با کادر فنی و بازیکنانی که داریم، مطمئنا می‌توانیم در آینده نزدیک جام کسب کنیم و امیدوارم این آینده نزدیک، امسال باشد."

 

هندرسون درباره تقابل با یونایتد گفت:" به نظرم این بازی خیلی خاص است. لیورپول و یونایتد بازی بزرگی در سطح جهان است. آنها تیم بزرگی هستند و مربی بزرگی هم دارند. بازیکنان کلاس جهانی در این تیم توپ می‌زنند و من اصلا مطمئن نیستم که یونایتد را بتوانیم شکست دهیم."

 

دیدگاه‌ها