کد خبر : 1576731 | 25 آذر 1397 ساعت 16:34 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوانته - بارسلونا، جدال پر گل تضمینی

بارسا امشب در زمین لوانته شگفتی ساز به میدان خواهد رفت و این فرصت را دارد تا یک بار دیگر فاصله با رقبا را به حالت قبل برگرداند.

لوانته - بارسلونا، جدال پر گل تضمینی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو و رئال شب گذشته بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا فاصله با بارسای صدرنشین را به یک و سه امتیاز کاهش دهند.

آبی اناری ها با علم به این موضوع محکوم به پیروزی بر لوانته ای هستند که امسال فوق العاده کار کرده و با 22 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. بارسا خاطره ای تلخ نیز از لوانته دارد. فصل گذشته پس از 43 بازی متوالی بدون شکست در لالیگا بود که بارسا در زمین لوانته 5-4 شکست خورد.

 

 

1361825

 

 

امشب بارسا با مسی و سوارز که هر دو متوسط یک گل در هر بازی را برابر لوانته به ثبت رسانده اند، به میدان خواهد رفت. مسی در 16 بازی توانسته 16 گل به لوانته بزند و سوارز نیز در 4 بازی 5 گل به این تیم زده است. آخرین گل او در همان بازی معروف فصل گذشته به ثمر رسید.

مسی و سوارز پس از اینکه در بازی قبلی به اسپانیول به ترتیب دو و یک گل زدند، در بهترین فرم به بازی امشب رسیده اند.

 

در جبهه لوانته روجر مارتی خطرناک ترین بازیکن محسوب می شود که تا به اینجا هشت گل به ثمر رسانده و تنها سه گل با مسی یازده گله فاصله دارد. متوسط گلزنی او هر 114 دقیقه یک گل است در حالی که سوارز هر 163 دقیقه یک گل زده است. آمار مسی از هر دو بهتر است، هر 83 دقیقه یک گل.

 

 

 

دیدگاه‌ها