کد خبر : 1576736 | 25 آذر 1397 ساعت 17:15 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی بهترین گلزن سال 2018 خواهد شد؟

بزرگترین چالش مسی و رونالدو تا پایان سال

لیونل مسی و رونالدو تا پایان سال 2018 یک ماموریت ویژه را باید به سرانجام برسانند؛ کسب عنوان بهترین گلزن در سال میلادی 2018.

بزرگترین چالش مسی و رونالدو تا پایان سال

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی اکنون در پنج لیگ بزرگ اروپایی با ۴۴ گل (با احتساب گل‌زنی در بازی های ملی رسمی) در صدر قرار دارد. او تا ۳۱ دسامبر تنها در دو بازی می‌تواند این آمار را بهتر کرده و فاصله‌اش را با دیگر حریفانش حفظ کند.

 

 

1361879

 

 

مسی برای این تیم در این سال ۴۳ بار گلزنی کرده است. او فصل گذشته ۲۶ گل به ثمر رساند و در این فصل تاکنون ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کرده است. به این آمار باید گلزنی‌اش برابر نیجریه در مرحله گروهی جام جهانی روسیه را نیز اضافه کرد. بارسا تا پایان سال باید به مصاف لوانته برود و سپس برابر سلتاویگو قرار بگیرد. مسی می‌تواند در این دو دیدار گلزنی کند. او برابر لوانته در ۱۶ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند و در ۱۳ بازی هفت بار دروازه سلتا را باز کرد.

 

 

1364104

 

 

چالش مسی آسان نخواهد بود. کریستیانو رونالدو دیروز با پیراهن یوونتوس برابر تورینو گلزنی کرد و تعداد گل‌هایش را به ۴۴ رساند. مهاجم پرتغالی برای رئال مادرید و یوونتوس ۴۰ گل به ثمر رسانده است و در جام جهانی ۴ بار دروازه حریفان را باز کرد. ستاره یوونتوس می‌تواند در سه بازی دیگر تا پایان سال به میدان برود. در این فصل سری A‌ مانند لیگ برتر انگلیس در روزهای کریسمس بازی خواهد داشت. یوونتوس تیم‌های رم، آتلانتا و سامپدوریا را پیش رو دارد. آمار رونالدو در ایتالیا خوب بوده است. او در ۱۶ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

 

 

1358283

 

 

روبرت لواندوفسکی با ۴۱ گل در رتبه سوم قرار دارد. مهاجم بایرن مونیخ دو بازی دیگر پیش رو دارد. بوندسلیگا در کریسمس تعطیل است اما در اواسط هفته جاری بازی‌های لیگ برگزار می‌شود. لایپزیش و فرانکفورت، حریفان بایرن خواهند بود. بازیکن لهستانی در لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس دبل کرد و برای این که بهترین گلزن سال شود خیلی انگیزه دارد.

 

 

1362108

 

 

جایگاه چهارم به هری کین اختصاص دارد. مهاجم تاتنهام به لطف گل‌هایش در جام جهانی با پیراهن تیم ملی انگلیس توانسته در این رتبه قرار بگیرد. او برای تاتنهام ۳۰ گل به ثمر رساند و در جام جهانی ۶ بار دروازه حریفان را باز کرد. او یک گل هم در لیگ ملت های اروپا به ثمر رساند.

 

 

1357978

 

 

آنتوان گریزمان با دبل برابر وایادولید تعداد گل هایش را به عدد ۳۸ رساند. بازیکن اتلتیکومادرید تنها دیدار برابر اسپانیول را پیش رو دارد. جایگاه ششم به محمد صلاح اختصاص دارد. مهاجم لیورپول ۳۶ گل به ثمر رسانده است و بعید به نظر می‌رسد با وجود چهار بازی پیش رو به مسی برسد. تاتنهام باید به مصاف آرسنال، اورتون، بورنموث و ولورهمپتون برود.

دیدگاه‌ها