کد خبر : 1576740 | 25 آذر 1397 ساعت 17:27 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ

تبریزی نمی‌تواند از استقلال جدا شود

مهاجم استقلال نمی تواند از جمع آبی ها جدا شود.

تبریزی نمی‌تواند از استقلال جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی ابتدای فصل به عنوان یکی از ستاره های نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کرد و حتی در بازی اول با تراکتورسازی هم موفق شد گل دوم تیمش را بزند.


با این حال هرچه گذشت تبریزی از شرایط آمادگی دورتر شد تا جایی که حالا شایعات جدی در مورد جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی به راه افتاده است.


با این حال قانون به تبریزی اجازه می دهد در نیم فصل با یک تیم جدید قرارداد امضا کند اما او نمی تواند در نیم فصل دوم برای تیم جدیدش بازی کند. علت این موضوع این است که هر بازیکن در یک فصل می تواند با 3 تیم قرارداد امضا کند اما تنها برای دو تیم باید بازی کند و تبریزی در نیم فصل اول هم برای استقلال و هم برای ذوب آهن بازی کرده است.


 طاهری، عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره به ورزش سه گفت: هر بازیکن می تواند در یک فصل با 3 تیم قرارداد امضا کند ولی برای دو تیم می تواند بازی کند. بنابراین تبریزی با هر تیمی قرارداد امضا کند نمی تواند برای آن تیم به میدان برود.


او در پایان گفت: البته این قانون یک تبصره دارد و آن هم این است که مثلا تبریزی به شرق آسیا برود و در لیگی بازی کند که فصل جدیدش تازه شروع می شود.

دیدگاه‌ها