کد خبر : 1576753 | 25 آذر 1397 ساعت 18:18 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

دهشمند: از ربیعی خواستیم نیم فصل را تمام کند

بازگشت محمد ربیعی به نیمکت آلومینیوم در بازی مقابل پاکدشت ربطی به استعفای وی نداشته و او دیگر سرمربی اراکی ها نیست.

دهشمند: از ربیعی خواستیم نیم فصل را تمام کند

به گزارش "ورزش سه" ،علیرضا دهشمند مدیرعامل آلومینیوم گفت:ربیعی می توانست زیر بار حضور برروی نیمکت در بازی پاکدشت نرود  ،ولی ایشان بااینکه کل هفته را درکنار تیم نبود و احتمال عدم نتیجه گیری میرفت به درخواست ما لبیک گفت و وظیفه شناسی خودش را نشان داد . او  بنا بر احترام به هواداران،مسئولان،بازیکنان،رسالت مربی گری اش و رسانه ها پانزده دقیقه مانده به سوت آغاز دیدار در رختکن حاضر شد .

 

مدیر عامل آلومینیوم اراک اضافه کرد:ما با محمد ربیعی بهترین نتایج یک دهه اخیر فوتبال اراک در دسته اول را به دست آوردیم و ایشان توانست یک نیم فصل نماینده استان را در کورس مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نگاه دارداما  باوجود جلسات متعددی که ظرف این چند روز برگزار شد،نهایتا و بر خلاف میل باطنی بنده و دیگر مسئولان  ایشان بر استعفای خود پا فشاری کردند و تمامی حق و حقوق خود را هم بخشیدند.من صراحتا باید بگویم که همین میزان دستاورد از این همکاری ارزشمند بوده است و‌ما پروژه خود را برای صعود ادامه خواهیم داد.

 

دهشمند در پایان اضافه کرد:حالا که به لطف خدا پس از سال ها فوتبال اراک خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی نموده،به هواداران قول خواهیم داد که به زودی و در فرصت مناسب تعطیلات نیم فصل،هیات مدیره باشگاه بهترین تصمیم را میگیرد ،تا رویای یک شهر محقق شود.فقط از هواداران خواهش می کنم  سعه صدر داشته باشند.

دیدگاه‌ها