کد خبر : 1576762 | 25 آذر 1397 ساعت 18:35 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

رئال فکر نکند پالاسیوس مثل مودریچ است

گفته می شود که رئال مادرید خبر رسمی انتقال اسکیل پالاسیوس، هافبک ریورپلاته را پس از جام جهانی باشگاه ها اعلام خواهد کرد.

رئال فکر نکند پالاسیوس مثل مودریچ است

به گزارش "ورزش سه"،انتقال پالاسیوس به رئال مراحل نهایی خود را طی می کند و اکنون باید او را بازیکن جدید رئال بدانیم؛ ولی تنها قهرمانی ریور در جام لیبرتادورس و راهیابی این تیم به جام جهانی باشگاه ها باعث شده است تا خبر این انتقال اعلام نشود.

سران رئال تمایل دارند او از ابتدای ژانویه به جمع شاگردان سولاری اضافه شود؛ ولی ریور می خواهد این هافبک خوش نقش را تا تابستان به صورت قرضی در اختیار داشته باشد. در این زمینه، احتمالا پالاسیوس حرف آخر را خواهد زد. هر تصمیمی که گرفته شود، او را باید بازیکن رئال دانست.

 

 

1362312

 

 

پونسیو، ستاره ریور در مورد انتقال احتمالی پالاسیوس به رئال گفت:« دو سال و نیم است که پالاسیوس در ریور بازی می کند و به خوبی از او شناخت دارم. او در ریور به یک ستاره تبدیل شد. رئال؟ معتقدم او توانایی بازی برای رئال را دارد. البته که کسی نباید او را با مودریچ قیاس کند. پالاسیوس تنها 20 سال دارد و در رئال با سبک دیگری از فوتبال آشنا خواهد شد.

او قدرت شوتزنی بالایی دارد، تکنیکش خوب است و با فلسفه فوتبالی رئال همخوانی دارد. تنها باید مراقب احساساتش درون زمین باشد. برخی مواقع هیجانات بازی باعث می شود او کنترل عصبی خودش را از دست بدهد. پالاسیوس باید در رئال به بازیکنی آرام تر تبدیل شود.»

 

 

دیدگاه‌ها