کد خبر : 1576864 | 26 آذر 1397 ساعت 10:01 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از دایی و بزیک؛

علی علیپور در آرزوی عبور از طارمی

مهاجم جوان تیم پرسپولیس امیدوار است با آقای گلی در لیگ هفدهم، هم به رکورد 2 عنوان آقای گلی طارمی برسد و هم از رکورد او در جدول گلزنان باشگاه عبور کند.

علی علیپور در آرزوی عبور از طارمی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در 4 سال اخیر مهدی طارمی و علی علیپور را به عنوان آقای گل در اختیار داشته اند. طارمی که از لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوست، در همان فصل بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد و در لیگ پانزدهم و شانزدهم با 16 و 18 گل زده توانست آقای گل لیگ شود.

 

فصل بعد طارمی با محرومیت 4 ماهه روبرو شد و سپس به الغرافه پیوست تا علی علیپور، مهاجم اصلی تیم شود. او که تا پیش از محرومیت طارمی تنها 15 گل به ثمر رسانده بود، موفق شد تا پایان لیگ 17 گل بزند و با 2 گلی که در ابتدای فصل کنار طارمی به ثمر رسانده بود، شمار گل هایش را به عدد 19 رسانده و آقای گلی را با چاشنی شکستن رکورد گلزنی دایی، خلیلی و طارمی در یک فصل، به دست بیاورد.

 

او حالا پس از 15 گل با همکاری طارمی و 30 گل با همکاری منشا، به هفتمین گلزن تاریخ تبدیل شده و با مهدی طارمی تنها 10 گل فاصله دارد و پس از گذر از طارمی می تواند به ناصر محمدخانی 59 گله نیز برسد.

 

علیپور اگر تا پایان لیگ نوزدهم در پرسپولیس بماند و روند فعلی را ادامه دهد، حداقل 35 گل خواهد زد و از رکورد حسین کلانی و صفر ایرانپاک نیز عبور خواهد کرد و در آستانه رکورد علی پروین خواهد بود.

 

اکنون فرشاد پیوس با 153 گل و علی پروین با 95 گل دو رده نخست را از سال ها پیش تصاحب کرده اند.

 

دیدگاه‌ها