کد خبر : 1576984 | 26 آذر 1397 ساعت 16:50 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش تقریبا شبیه به خودم است

برهانی: استقلال قطعا مهاجم می خواهد

مهاجم سابق استقلال می گوید این تیم نیاز به جذب مهاجم دارد.

برهانی: استقلال قطعا مهاجم می خواهد

به گزارش ورزش سه، آرش برهانی در مورد شکایت شدید بازیکنان استقلال از داوری ها در نیم فصل می گوید: در این که استقلال در نیم فصل اول از داوری ها ضرر کرده است شکی نیست. به طور قطع اگر اشتباهات داوری در چند بازی نبود استقلال بهتر نتیجه می گرفت و الان جایگاه این تیم بسیار در جدول رده بندی بهتر بود.


او ادامه داد: البته اصلا نباید فراموش کرد که استقلال شرایطش خیلی بهتر شده است اما این تیم نیاز مبرم به یک مهاجم تمام کننده و یک هافبک بازیساز دارد و باید بازیکنی جذب شود که بتواند توپ ها را وارد دروازه کند. این نیاز اصلی استقلال برای نیم فصل دوم است و نباید آن را فراموش کرد.


مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه صیادمنش در گفت و گو با ورزش سه آرش برهانی را به عنوان الگوی فوتبالی خودش اعلام کرده است هم گفت: الهیار با گلی که به صنعت نفت زده نشان داده است کیفیت بسیار بالایی دارد. او خیلی بازیکن با کیفیتی است ولی باید بیشتر قدر خودش را بداند و به بالاترین سطح فوتبالش برسد.


برهانی در پاسخ به این سوال که آیا سبک بازی صیادمنش به او شبیه است یا نه هم گفت: تقریبا شبیه است. البته درست نیست من این حرف را بزنم اما واقعا اللهیار بازیکن با کیفیتی است و من فکر می کنم باید بیشتر تلاش کند تا کیفیت فوتبال او از این هم بالاتر برود.

 

دیدگاه‌ها