کد خبر : 1577151 | 27 آذر 1397 ساعت 12:38 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره‌ی لیورپول: با کلوپ از سد بایرن عبور می‌کنیم

یان راش اسطوره‌‌ی بزرگ باشگاه لیورپول معتقد است دانش و تجربه‌ی یورگن کلوپ از فوتبال آلمان باعث می‌شود لیورپول در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ از پس بایرن مونیخ برآید.

اسطوره‌ی  لیورپول: با کلوپ از سد بایرن عبور می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، یان راش اسطوره‌ی بزرگ باشگاه لیورپول معتقد است لیورپولی‌ها نباید به خاطر بازی‌شان در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ نگران باشند چرا که یورگن کلوپ سرمربی این تیم با دانش و تجربه‌ی دست‌اولی که از فوتبال آلمان و بایرن مونیخ دارد، قرمزهای آنفیلد را از سد تیم باواریایی عبور خواهد داد.

 

یان راش در این باره گفت:" بازی خیلی خطرناکی است. بایرن مونیخ تیم فوق‌العاده‌ای است. آنها همیشه امید دارند چون بایرن مونیخ هستند. آنها لواندوفسکی را دارند که تا این لحظه بهترین گلزن چمپیونزلیگ است. ولی چون ما یورگن را به عنوان سرمربی‌مان داریم که خودش آلمانی است شک ندارم که او همه چیز را درباره‌ی تیم‌های آلمانی می‌داند و امیدوارم این به نفع ما باشد".

 

1364652

 

یان راش در ادامه‌ی صحبتهایش اضافه کرد:" یورگن کلوپ کاری کرده که در لیورپول همه‌ی بازیکنها به خاطر یکدیگر، به خاطر هم‌تیمی‌هایشان بازی می‌کنند نه به عنوان افرادی که فقط به خودشان اهمیت می‌دهند. لیورپول این روزها مثل یک تیم بازی می‌کند و روحیه‌ی تیمی فوق‌العاده‌ای دارد".

 

یان راش با اعلام اینکه به لیورپول امسال بسیار امیدوار است گفت:" ما امسال نسبت به سال گذشته به مراتب قوی‌تر هستیم. نه فقط 11 بازیکنی که در زمین هستند بلکه 18 یا 19 بازیکن لیورپول همه جزو بهترین‌ها هستند. همه برای راه‌یابی به ترکیب اصلی در حال تلاش هستند و به نظر من لیورپول این را مدیون سرمربی و کادر فنی است".

 

 

دیدگاه‌ها