کد خبر : 1577242 | 27 آذر 1397 ساعت 18:10 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دستور استاندار  ...

50 روز بی نتیجه برای واگذاری پدیده!

با وجود گذشت 50 روز از دستور استاندار خراسان رضوی مبنی بر انتقال مالکیت پدیده هنوز خبری از انتقال نیست.

50 روز بی نتیجه برای واگذاری پدیده!

به گزارش ورزش سه، رشیدیان استاندار خراسان رضوی در نشست روز ششم آبان ماه در دفتر استانداری مهلتی 10 روزه به مدیران شرکت پدیده داد تا با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان این باشگاه به یکی از متقاضیانش انتقال یابد، اتفاقاتی که حالا پس از 50 روز عملا مسکوت باقی مانده است.


بنا به پیگیری‌های صورت گرفته خبرنگار ورزش سه، انتخاب سرپرست جدید استانداری که اتفاقا معاون استاندار قبل بوده و به صورت کامل نیز در جریان تصمیمات جلسه گذشته استانداری است هنوز منتج به نامه نگاری‌های رسمی برای انتقال این تیم نشده به دو مشتری پر و پا قرص خود نشده تا تیم فوتبال پدیده با مطالبات این فصل و فصول قبل خود آتش زیر خاکستر باشد.


نایب قهرمان نیم فصل لیگ‌برتر که سازمان همیاری‌ها و همچنین یک شرکت خصوصی گردن کلفت را به عنوان مشتری پای تصمیم‌گیری برای انتقال قطعی دارد، این روزها معطل استانداری است تا به تصمیمات گرفته شده جامه عمل بپوشاند؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده تا رفته رفته صدای اعتراضات اهالی فوتبال در خراسان به گوش برسد.


نکته تلخ ماجرا وجود بند فسخ در قرارداد قالب بازیکنان کلیدی و اتفاقا ستاره نیم فصل اول این تیم است که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات مشتریان جدی از سایر رقبای خود داشته و هواداران پدیده از همین موضوع بیم آن دارند که کمک استانداری در انتقال تیم وقتی رخ دهد که ستاره‌ای از این جمع کامل کم شود و شانس رقم خوردن بزرگترین اتفاق فوتبال خراسان از بین برود.


اکنون هیچ کس پاسخگوی عملکرد 50 روزی که در پروسه حتمی انتقال تیم به بیهودگی گذشته نیست و سر رسیدن مطالبات نیم فصل تبدیل به دغدغه‌ای بزرگ برای مدیران تیم فوتبال پدیده شده که به عوض اندیشیدن به برطرف کردن کمبود بازیکن در برخی پست‌های مورد نیاز باید برای آن به این در و آن در بزنند.

دیدگاه‌ها