کد خبر : 1577265 | 27 آذر 1397 ساعت 19:37 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌سوزی چیواس گوادالاخارا در جام باشگاه‌ها؛

پنجمی جهان برای اسپرانس در بازی پنالتی‌ها

تیم اسپرانس تونس در ضربات پنالتی موفق به پیروزی برابر چیواس گوادالاخارا شد تا به مقام پنجم جام باشگاه‌های جهان برسد.

پنجمی جهان برای اسپرانس در بازی پنالتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات جام باشگاه‌های جهان که تیم‌های پنجم و ششم این رقابت‌ها را مشخص می‌کرد، تیم‌های اسپرانس تونس، قهرمان آفریقا و چیواس گوادالاخارا مکزیک، قهرمان آمریکای مرکزی و شمالی از ساعت ۱۷ امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید العین امارات به مصاف هم رفتند.

 

اسپرانس تونس که پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا به جام باشگاه‌های جهان رسیده بود، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل العین امارات، میزبان این مسابقات شکست خورد و تیم چیواس گوادالاخارا مکزیک هم با وجود نمایش خوب در مرحله قبل، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کاشیما آنتلرز ژاپن، قهرمان آسیا شد.

 

چیواس گوادالاخارا همانند دیدار با کاشیما آنتلرز، در بازی امروز هم شروع خوبی داشت و در دقیقه ۵ با ضربه پنالتی والتر ساندووال به گل رسید ولی برتری آنها تا پایان نیمه اول ادامه پیدا نکرد و در دقیقه ۳۸ اسپرانس تونس نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد یوسف البلایلی آن را تبدیل به گل کرد.

 

1364809

 

در نیمه دوم هیچ یک از تیم‌ها نتوانستند توپی وارد دروازه یکدیگر کنند و با وجود اینکه اسپرانس تونس در دقایق ۷۹ و ۶+۹۰ دو اخراجی داد، چیواس گوادالاخارا نتوانست گل دوم را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

در ضربات پنالتی، هر یک از دو تیم نمایش پایاپای و جذابی داشتند و ۸ ضربه پنالتی زدند که در نهایت این تیم اسپرانس تونس بود که به برتری ۶ بر ۵ مقابل چیواس گوادالاخارا دست پیدا کرد تا به مقام پنجم جام باشگاه‌های جهان برسد.

 

در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های نیز از ساعت ۲۰ امشب تیم‌های العین امارات و ریورپلاته آرژانتین مقابل هم قرار می‌گیرند و فردا شب هم کاشیما آنتلرز ژاپن و رئال مادرید اسپانیا در این مرحله با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

 

1364808

دیدگاه‌ها