کد خبر : 1577266 | 27 آذر 1397 ساعت 19:43 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار: نشان دادیم در مسیر درست قرار داریم

سرمربى تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزى در بازى نخست برابر سوریه گفت:از عملکرد شاگردانم در این بازى رضایت دارم و باید بگویم در این مسابقه به اهداف خودمان رسیدیم.

کرانچار: نشان دادیم در مسیر درست قرار داریم

به گزارش "ورزش سه"، کرانچار در خصوص نخستین بازى مقابل سوریه اظهار داشت: حریف ما امروز نمایش خوبى داشت و باید بگویم نسبت به بازى قبلى که از این تیم مقابل بحرین دیدیم عملکرد بهترى داشتند و در دفاع به خوبى مقاومت کردند. 

 

وی ادامه داد: در واقع حریف ما بسته و فشرده بازى مى کرد که این سبک کارمان را سخت کرده بود اما با شایستگى و بازى روان خودمان پیروز شدیم. 

 

سرمربى تیم امید ایران اضافه کرد:خلاقیت بازیکنان ما و توان هجومى که نشان دادیم باعث شد موقعیت هاى مناسبى خلق کنیم و در نهایت پیروز شویم.البته بعضى از بازیکنان ما مثل صیادمنش در این مسابقه حضور نداشتند و به بعضى هاى دیگر هم فرصت بازى نرسید. سعى مى کنیم در مسابقه بعدى عملکرد سایر بازیکنان را هم مورد بررسى قرار بدهیم.جدا از نتیجه نمایش ما در این بازى ها اهمیت زیادى دارد که باید بگویم از عملکرد بازیکنانم در مسابقه اول راضى بودم.


کرانچار در پایان گفت:فکر مى کنم در مسیر درستى قرار داریم و پیشرفت خوبى کرده ایم. هر مسابقه کیفیت و تجربه بازیکنان ما را بالا مى برد که این اهمیت زیادى دارد.

 

1364810

دیدگاه‌ها