کد خبر : 1577306 | 28 آذر 1397 ساعت 09:13 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی کاشیما: مقابل رئال سعی می‌کنیم گل نخوریم

کاشیما انتلرز ژاپن امروز در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان به مصاف رئال مادرید می‌رود و سرمربی این تیم می‌گوید شاگردانش مقابل رئال باید با دفاع فشرده بازی کنند.

سرمربی کاشیما: مقابل رئال سعی می‌کنیم گل نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، گو اویوا سرمربی کاشیما انتلرز در آستانه‌ی دیدار شاگردانش با رئال مادرید قهرمان اروپا، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان که امروز در ورزشگاه زاید در شهر ابوظبی برگزار می‌شود معقتد است پیروزی برابر رئالی که می‌خواهد برای سومین بار پیاپی قهرمانی این رقابتها را بدست بیاورد برای تیم او وظیفه‌ای بسیار دشوار و طاقت‌فرسا است. حتی با اینکه رونالدو دیگر در ترکیب رئال نیست تا وحشت مدافعین ژاپنی را دو چندان کند.

 

گو اویوا سرمربی کاشیما که شاگردانش روز شنبه در استادیوم العین موفق شدند گوادالاخارای مکزیک را 3-2 شکست داده و به نیمه‌نهایی راه یابند به خبرنگاران گفت:" رئال همیشه تیمی فوق‌العاده قوی با بازیکنانی در کلاس جهانی بوده و البته کادر فنی‌ای فوق‌‌العاده داشته. تغییر بازیکن و کادر فنی در باشگاه‌های بزرگ چیز غیرمعمولی نیست. آنها هنوز قوی هستند و بازیکنان خوب زیادی دارند، بازیکنانی که می‌توانند به هر تیمی گل بزنند".

 

1364867

 

گو اویوا در ادامه گفت:" ما در این بازی سعی خواهیم کرد دروازه‌مان را بسته نگه داریم و گل نخوریم. چیزی که در حال حاضر به آن فکر می‌کنیم و روی آن تمرکز داریم این است".

 

اویوا در ادامه‌ی صحبتهایش اضافه کرد:" دفعه‌ی قبلی که ما در این تورنمنت حضور داشتیم میزبان بودیم و هیچکس در آن تورنمنت به ما توجهی نمی‌کرد و برای همین می‌توانستیم بدون هیچ فشاری، با حداکثر قدرت‌مان بازی کنیم. ولی ما این بار به عنوان قهرمان آسیا به این رقابتها آمده‌ایم و در نتیجه مسئولیت سنگین‌تری داریم. طبیعتاً سطح انتظارات از ما بالاتر از دفعه‌ی گذشته است که توانستیم در مقابل رئال بازی را به وقتهای اضافه بکشانیم".

 

دیدگاه‌ها