کد خبر : 1577325 | 28 آذر 1397 ساعت 10:27 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

تشدید بیماری دلیل جدایی میلان ماچالا از الاهلی

سرمربی پابه سن گذاشته و مشهور اهل جمهوری چک در حالی جای خود را به یک مربی جوان تر از اسپانیا داد که کمتر کسی پیش بینی این اتفاق در الاهلی را می کرد.

تشدید بیماری دلیل جدایی میلان ماچالا از الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاهلی به عنوان یکی از سه باشگاه قدیمی و ریشه دار شهر دوحه که طرفداران زیادی دارد این فصل با هدایت میلان ماچالا وارد لیگ ستارگان شد و بعد از شروع ناامیدکننده به یکباره با درخشش ستاره های ایرانی و سایر خریدهای خارجی خود توانست به جمع پنج تیم بالای جدول برسد.


یک روز بعد از اتمام نیم فصل و تعطیلی لیگ ستارگان به یکباره خبر کنار گذاشتن مربی اهل چک از جمع سبزپوشان دوحه به گوش رسید تا یک مربی جوان تر از اسپانیا که تجربه چندانی در مربیگری نداشت جایگزین ماچالا روی نیمکت الاهلی شود. با گذشت چند روز امروز روزنامه استاد الدوحه در تشریح دلایل این اتفاق بزرگ در اردوی الاهلی پرده از بیماری مرد مشهور اهل جمهوری چک برداشت.


روزنامه چاپ دوحه با اشاره به این که ماچالا سومین مربی مشهور در نیم فصل نخست بود که جای خود را به مربی جوان تری داد، نوشت:« باشگاه تمایلی به قطع همکاری با ماچالا نداشت اما تشدید بیماری و تاکید خود برای قطع همکاری سران الاهلی را وادار کرد تا به سمت مربی دیگری از اروپا بروند بلکه بتواند موفقیت های پیرمرد اهل چک را ادامه دهد».

 

دیدگاه‌ها