کد خبر : 1577356 | 28 آذر 1397 ساعت 12:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: صد درصد از اشتباهات داوری ضرر کردیم

در کارشناسی برنامه نود این طور عنوان شد که پدیده از اشتباهات داوری بیشترین سود را برده است.

الهامی: صد درصد از اشتباهات داوری ضرر کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی مربی تیم پدیده به هیچ وجه نظر کارشناس داوری برنامه 90 را قبول ندارد و در این باره می گوید: برخی از کارشناسان داوری تصور می کنند ما مربیان هیچ چیز از داوری فوتبال نمی فهمیم اما این طور نیست. ما هفت روز هفته در تمرین تیم در حال داوری هستیم و تنها مزیت کارشناسان داوری به نسبت ما مربیان این است که 48 ساعت زودتر از قوانین مطلع می شوند. در بازی با استقلال کجای حرکت مرتضی منصوری اخراج داشت و کجا خطای صورت گرفته به روی فرشد اسماعیلی پنالتی بود؟ آیا اشتباه داوری که در بازی با استقلال به ضرر ما صورت گرفت تاثیر گذار نبود؟ در این بازی به زعم کارشناس داوری بازیکن تیم استقلال باید اخراج می شده است؟ آیا این اشتباه داوری به ضرر ما تاثیر گذار نبود؟ یا در بازی با پرسپولیس که علی عیلپور باید در دقیقه 2 بازی اخراج می شد. خب در برخی از بازی ها اشتباهات داوری به سود ما بوده است و در خیلی از بازی ها هم اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است. اتفاقا ما صد در صد از اشتباهات داوری متضرر شدیم. ما در 9 بازی از 15 بازی پیروز شدیم و گناه ما چیست در بازی هایی که پیروز شدیم اشتباهات داوری به سود ما بوده است؟ در بازی هایی اشتباه داوری به سود ما بوده که اگر اشتباه داوری هم صورت نمی گرفت بازی را می بردیم. نمونه اش در بازی با ذوب آهن که دو بر صفر بازی را پیش بودیم و داور یک پنالتی به سود تیم حریف نگرفت.

 

مربی تیم پدیده مشهد ادامه داد: پدیده مشهد اگر از اشتباهات داوری منتفع شده است از اشتباهات داوری ضرر هم کرده است. نمونه اش در بازی با تراکتورسازی که بازی 0-0 تمام شد. دراین بازی پنالتی روی محمد رضا خلعتبری برای ما گرفته نشد. کارشناس داوری این طور عنوان کرده که 5 اشتباه تاثیر گذار داوری به سود ما بوده و 3 اشتباه هم به ضرر ما که یکی تاثیر گذار بوده است. شما خودتان قضاوت کنید. جدا از بازی با تراکتورسازی که به آن اشاره کردم اگر در بازی با استقلال و در دقایق ابتدایی بازیکن استقلال اخراج می شد در ادامه بازی چه اتفاقی می افتاد؟ یا تصور کنید در بازی با پرسپولیس علی علیپور در دقیقه دو بازی از زمین اخراج می شد. بعد چطور است پیش از نشان دادن جدول در آیتمی گفته می شود پدیده نه از اشتباهات داوری سود برده است و نه ضرر کرده است بعد همه چیز برعکس می شود و این طور عنوان می شود ما بیشتر از اشتباهات داوری سود برده ایم. مشکل داوری فوتبال ما برنامه نود و شب های فوتبالی هستند. در برنامه نود روی صحنه ای گفته می شود پنالتی است و همین صحنه در برنامه شب های فوتبالی به گونه ی دیگری قضاوت می شود. به همین دلیل است که همه می گویند اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است. پس در این بین چه تیمی سود برده است؟ نمونه اش یک کارشناس می گوید در بازی ما با پدیده محمد دانشگر باید اخراج می شده و یکی می گوید نه و حالا هم من ادعا دارم و هم مربی استقلال.

 

ساکت الهامی با اشاره به اینکه در برخی از بازی های دیگر هم اشتباهات داوری به ضرر آنها رقم خورده است ، گفت: در بازی با فولاد و در حالی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد داور گل صحیح ما را نگرفت. آیا این اشتباه داوری تاثیر گذار به ضرر ما نبوده است؟ یا همان طور که اشاره کردم در بازی با تراکتورسازی که پنالتی روی محمد رضا خلعتبری گرفته نشد ما ضرر نکردیم؟ توجه داشته باشید بازی صفر – صفر تمام شد. به بازی استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی هم اشاره کردم. هم چنین در بازی با پیکان پنالتی به سود ما گرفته نشد. به هر صورت با همه احترامی که برای نوید مظفری قایل هستم می گویم کارشناسی داوری ایشان مثل داوری اش مشکل داشت و بهتر است درباره اشتباهات داوری کمیته داوران آنالیز کند. ما در بازی هایی از اشتباهات داوری سود بردیم که نتیجه بازی به سود ما بود و اگر اشتباه داوری هم رخ نمی داد اتفاقی نمی افتاد و همان طور که از اشتباهات داوری سود بردیم متضرر هم شدیم. توجه داشته باشید ما در 9 بازی از 15 بازی برنده شدیم.

دیدگاه‌ها