کد خبر : 1577388 | 28 آذر 1397 ساعت 13:13 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد همکاری ویژه باشگاه رم با توئیتر

باشگاه رم تایید کرد که با توئیتر به توافق رسیده تا از این به بعد، پوشش ویژه ای از بازی ها و اتفاقاتی که در این باشگاه رخ می‌دهد، در این شبکه اجتماعی بازتاب پیدا کند.

قرارداد همکاری ویژه باشگاه رم با توئیتر

به گزارش "ورزش سه"، طبق بیانیه رسمی که باشگاه رم منتشر کرده «پخش زنده ویژه، پیش بازی، مصاحبه بازیکنان، تمرینات و لحظات خاص از آرشیو باشگاه» در اختیار توئیتر قرار خواهد گرفت تا در حساب کاربری انگلیسی باشگاه منتشر شود.

 

سیمونه تاماستی، رئیس بخش همکاری ورزشی توئیتر در جنوب اروپا در این رابطه گفت:" ما افتخار می‌کنیم که اعلام کنیم با باشگاه رم برای همکاری دو جانبه به توافق رسیده ایم. هواداران این تیم می‌توانند تصاویر ، مطالب سرگرم کننده و اخبار باشگاه را از طریق توئیتر دنبال کنند."

 

 

 

1364945

 

 

فرانچسکو کالو، یکی از مدیران ارشد رم نیز در این رابطه گفت:" استراتژی ویژه و برنده رم در شبکه های اجتماعی تاثیر بسیاری در چند سال اخیر داشته و حالا افتخار می‌کنیم که اولین باشگاه ایتالیایی هستیم که با توئیتر قرارداد امضا کرده ایم. این قرارداد، تجربه ویژه و خاص تری را در اختیار هوادارانمان قرار می‌دهد که به باشگاه نزدیکتر باشند."

 

باشگاه رم پیش از این نیز در راستای برنامه ویژه شان برای شبکه های اجتماعی، به اولین باشگاه اروپایی تبدیل شد که حساب کاربری فارسی برای هواداران ایرانی اش در توئیتر راه اندازی کرد.

 

دیدگاه‌ها