کد خبر : 1577389 | 28 آذر 1397 ساعت 13:51 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالم را مدیون جلالی هستم

رحمانی: خواستم جدا شوم نیمکت نشین شدم

پیکان در حالی تمریناتش برای نیم فصل دوم را آغاز کرده که هنوز رسما سرمربی آینده این تیم انتخاب نشده است.

رحمانی: خواستم جدا شوم نیمکت نشین شدم

به گزارش" ورزش سه" بعد از کنار رفتن مجید جلالی پیکان هنوز سرمربی بعدی اش را انتخاب نکرده است اما این تیم امروز اولین جلسه تمرینی اش را در پیکانشهر انجام داد. ماهان رحمانی یکی از بازیکنان تیم پیکان است که در هفته های آخر نامش از لیست هجده نفره تیم خارج شد و خیلی کم فرصت بازی پیدا می کرد. او درباره شرایط پیکان در نیم فصل دوم گفت:« تمرین خوبی بود که با حضور همه بچه ها برگزار شد. امیدوارم بتوانیم نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم.»


نکته جالب درباره ماهان رحمانی اینکه او توسط خود جلالی از سایپا به پیکان آمد اما در نهایت در نیم فصل اول امسال آرام آرام او را از ترکیب ثابت خارج کرد. خود رحمانی در این رابطه گفت:« خودم فکر می کنم مشکلم خیلی فنی نبود و با نظر آقا مجید بازی نمی کردم. من البته این را هم بگویم که آقای جلالی خیلی به گردن من حق دارد و 5 سال حضورم در لیگ برتر را مدیون ایشان هستم. هم آقا مجید و هم حمیدخان مطهری خیلی من را کمک کردند و خیلی چیزها از آن ها یادگرفتم.»


او افزود:« فکر می کنم دلیل اصلی اش اشتباه خودم بود که از یک ماه قبل گفتم می خواهم نیم فصل از پیکان جدا شوم. فکر می کنم دلیل بازی نکردنم همین بود و به نظر خودم هم اشتباه کردم. اما من واقعا تصمیم گرفته بودم از تیم جدا شوم و گفتم این را با مربیانم در میان بگذارم.»


هافبک پیکان درباره اینکه آیا هنوز هم می خواهد جدا شود یا نه؟ گفت:« من با باشگاه صحبت کردم و قرار شد که بمانم و همه باهم پیکان را به جایگاه واقعی اش برسانم. من 5 سال است که در لیگ برتر بازی می کنم و تا به حال با هیچکس به مشکل نخورده ام. آقای جلالی در تمام این 5 سال من را در لیگ برتر بازی و فوتبال را به من یاد داد. من در آن زمان هم چون پیشنهاد داشتم گفتم که اگر اجازه بدهند بروم. فکر می کردم به نفعم است که بروم وگرنه هیچ مشکل خاصی وجود نداشت. من امسال هم هر زمان بازی کردم بد نبودم، برابر سایپا گل زدم مقابل سپاهان هم عملکردم خوب بود. بازی با استقلال با اینکه هافبک نفوذی و در پست غیرتخصصی م بازی کردم اما خوب بازی کردم.» او اضافه کرد:« امروز کارمان را با قدرت شروع کردیم، بچه ها همه هم قسم شدند که بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم . پیکان امسال این توانایی را دارد که حتی سهمیه آسیا بگیرد.»

 

دیدگاه‌ها