کد خبر : 1577426 | 28 آذر 1397 ساعت 16:20 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

رقم هنگفت تاتنهام برای مجوز جدایی پوچتینو

از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام به عنوان جدی ترین گزینه مربیگری یونایتد در فصل آینده نام برده می شود.

رقم هنگفت تاتنهام برای مجوز جدایی پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روز گذشته پس از مدت ها گمانه زنی مورینیو از هدایت منچستر برکنار شد و امروز نیز اعلام شد که سولسشر موقتا تا پایان فصل جانشین او خواهد بود. همه چیز بستگی به نتایجی دارد که سولسشر کسب خواهد کرد اما بعید است که سران یونایتد به این مربی جوان اعتماد کنند.

صحبت از زیدان، پوچتینو، لوران بلان و حتی ونگر است اما نام پوچتینو بیشتر بر سر زبان هاست و احتمال می رود که تلاش ها برای جذب او جدی تر دنبال شود.

 

 

1364997

 

 

در این راه منچستری ها مشکل بزرگی دارند؛ دنیل لوی، مدیر تاتنهام که به سختی حاضر به از دست دادن سرمربی آرژانتینی است. چند ماه پیش او در پاسخ به درخواست رئال تقاضای 45 میلیون یورو کرد و بی شک همین رقم را نیز از منچستر تقاضا خواهد کرد. چنین مبلغی البته برای جا به جایی بازیکنان نمی تواند خیلی هنگفت باشد ولی در دنیای مربیان قطعا رقم بزرگی است.

 

در روزهایی که منچستر به دنبال یک مربی بزرگ برای فصل بعد است، تاتنهامی ها که در انتهای فصل گذشته با پوچتینو تمدید کردند، به فکر افتتاح استادیوم جدید خود هستند و بعید به نظر می رسد که رهبر پروژه جاه طلبانه خود را به منچستر واگذار کنند.

دیدگاه‌ها