کد خبر : 1577439 | 28 آذر 1397 ساعت 17:36 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک رکورد ویژه جهانی در انتظار تونی کروس

ستاره آلمانی رئال شنبه پیش رو می تواند یک رکورد ویژه جهانی را به نام خود کند.

یک رکورد ویژه جهانی در انتظار تونی کروس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید امشب در اولین بازی خود در جام جهانی باشگاه ها به مصاف کاشیما خواهد رفت و در صورت پیروزی، حریف العین در فینال می شود.

 

 

1365011

 

 

شنبه آتی بازی فینال در ابوظبی برگزار خواهد شد و رئال در صورت قهرمانی می تواند به اولین باشگاهی تبدیل شود که سه بار متوالی این عنوان را کسب کرده است.

همچنین تونی کروس نیز به پنجمین قهرمانی خود در این رقابت ها دست خواهد یافت. او یک بار در سال 2013 با پیراهن بایرن و پیروزی 2-0 بر راجا کازابلانکا قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کرد و سپس در سال های 2015، 2016 و 2017 با پیراهن رئال قهرمان این رقابت ها شد.

کروس یک قهرمانی جهان در رده ملی با آلمان را نیز در کارنامه دارد و می تواند مجموع قهرمانی هایش در جام های جهانی ملی و باشگاهی را به عدد شش برساند و از رکورد پله پیشی بگیرد هرچند که از لحاظ کیفیت و اعتبار، پله با سه قهرمانی جهان با برزیل، همچنان از او بالاتر خواهد بود. پله دو قهرمانی جهان در رده باشگاهی با سانتوس را نیز در کارنامه دارد.

 

همچنین ناچو، ایسکو، بیل، راموس و مارسلو نیز می توانند چهارمین قهرمانی خود را تجربه کنند. راموس یک قهرمانی جهان با اسپانیا را نیز در کارنامه دارد. رونالدو نیز یک بار با منچستر و سه بار با رئال فاتح این رقابت ها شده ولی امسال با ترک رئال راهی یووه شد و در فینال احتمالی شنبه حضور نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها