کد خبر : 1577441 | 28 آذر 1397 ساعت 17:47 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاش VAR زودتر می‌آمد

شیری: آنقدر تمرین می‌کنیم تا به آسیا برویم

کاپیتان تیم نساجی مازندران می‌گوید تیمشان در نیم فصل دوم به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و برای به دست آوردن آن تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهد.

شیری: آنقدر تمرین می‌کنیم تا به آسیا برویم

به گزارش "ورزش‌سه"،  حامد شیری کاپیتان تیم نساجی مازندران از اواسط نیم فصل اول با مصدومیتی از ناحیه کشاله ران رو به رو شد و ادامه مسابقات را از دست داد. حالا او با پشت سر گذاشتن دوران به تمرینات تیمش بازگشته است. مدافع میانی سرخپوشان مازنی در این خصوص گفت:


من از امروز انجام کارهای تقویتی را شروع کردم و یک ماه بعد عملم است و باید کارهای بدنی را انجام بدهم. بعد از آن به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم و در کنار دیگر بازیکنان آماده حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ هجدهم می‌شویم.
 
کاپیتان نساجی مازندران در خصوص شرایط تیمشان در نیم فصل اول و رتبه مناسبی که کسب کردند، گفت:
اکثر نفراتی که به تیم ما جذب شدند کمتر سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند و جوان اما خوب و با کیفیت بودند. اما اتفاقاتی که در بخش داوری برای نساجی افتاد بیشترین ضرر را به ما وارد کرد. در مجموع با توجه به تمامی این اتفاقات نتایج قابل قبولی گرفتیم. اما ما خودمان توقعی که داشتیم نسبت به تلاش و تمریناتی که داشتیم بیشتر بود. خیلی از مسابقات را به دلیل نداشتن تمرکز و بی دقتی که بازیکنان داشتند از دست دادیم. اگر یک مقدار با فکر بیشتر در زمین حاضر می‌شدیم جدا از بحث داوری می‌توانستیم نتایج بهتری به دست آوریم. مطمئنا برای نیم فصل دوم با توجه به اعتماد به نفسی که حالا داریم، نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول به دست خواهیم آورد.

 

شیری درباره ضرر 10 امتیازی نساجی از تصمیمات داوری نیز گفت:
هر انسانی در هر شغلی که دارد اشتباه می‌کند. داور هم در یک صدم ثانیه باید تصمیم گیری کند. آن‌ها اگر دقت داشته باشند می‌توانند تصمیمات خوبی بگیرند. این اشتباهات فقط برای تیم ما نبود اما ما بیشتر از بقیه ضرر کردیم. امیدوارم کلاس‌های توجیهی بیشتری بگذارند یا تمرینات بهتری برای داوران در نظر بگیرند تا این اشتباهات کاهش یابد. هر سال داوران جوانی به لیگ برتر اضافه می‌شوند و تا با شرایط حرفه‌ای عجین شوند زمان می‌برد.

 

وی در ادامه گفت:
آوردن سیستم کمک داور ویدئویی خیلی به فوتبال کمک می‌کند. درست است که از جذابیت بازی کم می‌کند اما باعث اجرای عدالت در نتایج می‌شود. اگر نیم فصل اول این سیستم بود اشتباهات کمتری رخ می‌داد. من و باشگاه نساجی از این سیستم استقبال می‌کنیم و ای کاش زودتر این اتفاق رخ دهد.

 

مدافع میانی نساجی هدفشان در نیم فصل دوم را کسب سهمیه آسیایی دانست و گفت:
از الان نمی‌شود این مسائل را تعیین کرد. امسال لیگ بسیار جذابی با تیم‌های خوبی داریم. تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و فولاد شرایط خوبی در نیم فصل اول نداشتند و در نیم فصل دوم به دنبال جبران هستند. ادامه مسابقات بسیار سخت است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم به آنچه که برای آن تلاش و تمرین می‌کنیم دست پیدا کنیم؛ حتی اگر سهمیه آسیایی باشد.

 

دیدگاه‌ها