کد خبر : 1577533 | 29 آذر 1397 ساعت 08:56 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

دله آلی: بطری‌ای که به سرم خورد، گلم را شیرین‌تر کرد

دله آلی که در جریان پیروزی دیروز این تیم مقابل آرسنال گل دوم تیمش را به ثمر رساند می‌گوید بطری پلاستیکی‌ای که بعد از این گل به سرش برخورد کرد گل او را برایش شیرین‌تر کرده است.

دله آلی: بطری‌ای که به سرم خورد، گلم را شیرین‌تر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دربی دو تیم لندنی تاتنهام و آرسنال در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه‌ی انگلیس که با پیروزی 2-0 تاتنهام و صعودش به مرحله‌ی بعدی به پایان رسید، دله آلی مهاجم تاتنهام که گل دوم تیمش را به ثمر رساند بعد از گل مورد اصابت یک بطری پلاستیکی قرار گرفت که از طرف هواداران آرسنال به درون زمین پرتاب شده بود. ولی اله می‌گوید برخورد آن بطری پلاستیکی به سرش، زدن گل را برای او شیرین‌تر کرده است.

 

1365112

 

آرسنال اعلام کرده که در حال بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته برای شناسایی هواداری است که آن بطری را به سمت الی پرتاب کرده است. کمی بعد از آنکه دله آلی در دقیقه‌ی 59 بازی یک گل زیبا برای تاتنهام به ثمر رساند تا بعد از گل سون کره‌ای در نیمه‌ی اول تاتنهام را 2-0 جلو بیندازد، یک بطری پلاستیکی که از طرف آرسنالی‌ها به زمین پرتاب شده بود به سر دله آلی اصابت کرد. تاتنهام با این پیروزی باید در ماه ژانویه در مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابتها در دو بازی رفت و برگشت به مصاف چلسی برود.

 

جالب این جا است که 17 روز پیش هم یک هوادار تاتنهام به دلیل اینکه در جریان دیدار دو تیم در لیگ برتر که با پیروزی 4-2 آرسنال به پایان رسید، یک پوست موز به طرف پیر امریک اوبامیانگ آرسنالی پرتاب کرده بود به دلیل توهین نژادپرستانه دستگیر شد.

 

دله آلی بعد از پایان بازی در این باره گفت:" همه صحنه را دیدند. برخورد آن بطری باعث شد گلی که زدم و پیروزی‌مان برایم شیرین‌تر شود".

 

دیدگاه‌ها