کد خبر : 1577539 | 29 آذر 1397 ساعت 09:13 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: موضوع دله الی وجهه بد رقابت را نشان داد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که پرتاب بطری به سمت دله الی، وجه منفی رقابت آرسنال و تاتنهام را نشان می‌دهد.

پوچتینو: موضوع دله الی وجهه بد رقابت را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، دله الی که شب گذشته عملکرد خوبی داشت و گل اول تیمش را پایه ریزی کرد  و گل دوم را به ثمر رساند، در دقیقه 73 مورد هجوم بطری های آب از سوی هوداران آرسنال قرار گرفت که یکی از این بطری ها به او برخورد کرد. این در حالیست که در جریان پیروزی 4-2 آرسنال مقابل تاتنهام در لیگ برتر، پوست موز به سمت پیرامریک اوبامیانگ پرتاب شده بود و این موضوع نیز جنجال های فراوان به همراه داشت. حال پوچتینو تاکید کرد که اتفاقی که برای دله الی رخ داد، وجهه منفی رقابت دو باشگاه را نشان می‌دهد.

 

 

1365121

 

 

او گفت:" خوشبختانه مشکل بزرگی پیش نیامد. ما وقتی در یک دربی شرکت می‌کنیم، به شکل خوبی از یکدیگر متنفر هستیم ولی این اتفاق، وجهه بد دربی را نشان داد، تلاش برای صدمه زدن به حریف. نمی‌توانم راجع به کلیات صحبت کنم زیرا فقط یه احمق چنین اشتباهی انجام می‌دهد. امیدوارم آرسنال مسئولیت قبول کرده و این شخص را پیدا کند ، البته این اتفاق مشکل بزرگی نبود ولی می‌تواند منجر به مشکلات بزرگ شود."

 

پوچتینو درباره عملکرد دله الی گفت:" او عاشق رقابت است. من به شما گفته بودم که او از شرایط آسان خیلی سریع خسته می‌شود. در تمرینات به راحتی حوصله اش سر می‌رود، اگر که تمرین خاصی برایش در نظر نگیرید و تحت فشار قرارش ندهید زیرا او یک جانور است و دوست دارد رقابت کند. وقتی در شرایطی بسیار رقابتی قرار دارد، احساس راحتی می‌کند. بله این کیفیتی است که او دارد و نمی‌توان چنین چیزی را در سوپرمارکت خریداری کرد."

دیدگاه‌ها