کد خبر : 1577580 | 29 آذر 1397 ساعت 11:58 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین دعوای لوک شاو و مورینیو قبل از اخراج

لوک شاو مدافع منچستریونایتد که به داشتن رابطه‌ای پرتنش با ژوزه مورینیو معروف بود فاش کرد که پیش از اخراج آقای خاص یک بار دیگر با او دعوا کرده است.

آخرین دعوای لوک شاو و مورینیو قبل از اخراج

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی یونایتد که متعاقب شکست 3-1 تیم او در آنفیلد در بازی مقابل لیورپول اتفاق افتاد، لوک شاو دفاع چپ یونایتد که در چند صباح اخیر خبرهای زیادی درباره‌ی تنش‌های بین او و مورینیو رسانه‌ای شده بود فاش کرد که پیش از اعلام خبر اخراج آقای خاص برای آخرین بار با او دعوا کرده است.

 

تنش‌های همیشگی در رابطه‌ی لوک شاو و مورینیو برای این مدافع یونایتد تبعات زیادی داشت و از جمله باعث شده بود او در دو بازی آخر یونایتد در دوران زمامداری‌اش در اولدترافورد، در مقابل والنسیا و لیورپول نیمکت‌نشین شود.

 

1365167

 

 

شاو 23 ساله روز 8 دسامبر در جریان پیروزی یونایتد مقابل فولهام، در میانه‌ی بازی به دلیل آنچه گرفتگی عضلات کمر می‌دانست از کادر فنی درخواست کرد تعویض شود و رسانه‌ها بعد از بازی گزارش کردند که مورینیو از این اقدام لوک شاو ناراحت شده است. روزنامه‌ی دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که لوک شاو و مورینیو بعد از آن بازی تا زمان اخراج مورینیو دیگر با هم صحبت نکرده‌اند و در اردوی یونایتد عملاً با هم قهر کرده‌اند.

 

این آخرین درگیری از سری دعواهای شاو و مورینیو در منچستریونایتد بوده و حالا لوک شاو باید خود را برای دوران مربی‌گری اوله گونار سولسشر آماده کند. شاو از نظر مصدومیت مشکلی ندارد و سولسشر روز شنبه در اولین بازی خود به عنوان مربی شیاطین سرخ که در کاردیف در مقابل تیم این شهر برگزار خواهد شد می‌تواند شاو را به میدان بفرستد.

 

 

دیدگاه‌ها