کد خبر : 1577587 | 29 آذر 1397 ساعت 12:21 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

طاهرخانی: باید به بردن عادت کنیم

بازیکن تیم ملی امید ایران معتقد است با عبور از هر مسابقه تدارکاتی شرایط تیم امید بهتر از قبل می شود و بازیکنان شناخت مناسب تری از یکدیگر پیدا می کنند.

طاهرخانی: باید به بردن عادت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا طاهرخانی که یکی از نفرات اصلی تیم کرانچار در بازی اول مقابل سوریه بود در خصوص این بازی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: تیم ما بازیکنان با استعداد و با تجربه ای دارد که خیلی از آنها سابقه حضور در مسابقات بین المللی را داشته اند و خیلی های دیگر در لیگ برتر مهره های تاثیرگذاری هستند اما انجام هر مسابقه تدارکاتی آن هم در رده ملی تجربه بزرگ و موثری برای بچه هاست و از سوی دیگر با گذشت از هر مسابقه فکر می کنم پیشرفت می کنیم چون شناخت بچه ها از یکدیگر بیشتر می شود.

 

 طاهرخانی ادامه داد: ما قبل از هرچیز به هماهنگی مناسب نیاز داریم و البته تجربه کافی که هر دو با انجام بازی به دست می آید. خوشبختانه یک بازی خوب را مقابل سوریه انجام دادیم که حریف قدرتمندی بود و خصوصا در نیمه اول به خوبی برابر ما مقاومت کرد. بچه های ما انگیزه زیادی داشتند که در این بازی خانگی پیروز شوند چرا که علاوه بر کیفیت مناسب دوست داریم در تمام مسابقاتمان نتیجه مطلوبی هم بگیریم و اصطلاحا به بردن بازی ها عادت کنیم. حالا به فکر دومین بازی برابر سوریه هستیم که باز هم علاوه بر عملکرد مناسب نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

 

بازیکن تیم امید در پایان گفت: وضعیت مناسبی در اردو حاکم است. اینکه می توانیم مسابقات دوستانه خوبی در داخل و خارج از کشور انجام بدهیم نشان می دهد تیم ملی امید مورد حمایت قرار دارد و تلاش می شود تمامی خواسته ها و نیازهای این تیم فراهم شود. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و تا قبل از شروع مسابقات در فروردین ماه به همین شکل بازی های تدارکاتی مفیدی را برگزار کنیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات انتخابی شویم.

 

دیدگاه‌ها