کد خبر : 1577597 | 29 آذر 1397 ساعت 12:57 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر اینستاگرامی ستاره‌ی منچستریونایتد از مورینیو

جسی لینگارد هافبک انگلیسی منچستریونایتد به اولین بازیکن بزرگ این تیم تبدیل شد که در رسانه‌های اجتماعی از سرمربی سابق این تیم ژوزه مورینیو تشکر و قدردانی کرد.

تشکر اینستاگرامی ستاره‌ی منچستریونایتد از مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد که در جریان شکست 3-1 یونایتد در مقابل لیورپول، شکستی که به اخراج ژوزه مورینیو انجامید تک‌گل یونایتد را به ثمر رساند، روز چهارشنبه بعد از اخراج مورینیو از باشگاه منچستریونایتد، در اینستاگرام خود با انتشار یک پست خطاب به مورینیو در کنار تصویری که مورینیو را در حال راهنمایی او در کنار خط نشان می‌دهد نوشت:" تشکر به خاطر دانش و خردت".

 

 

این در حالی است که بعد از اخراج مورینیو در روز سه‌شنبه تا کنون هیچ‌یک از بازیکنان منچستریونایتد درباره‌ی این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی اظهارنظر نکرده بودند و جسی لینگارد اولین کسی بود که در مورد سرمربی سابقش در شبکه‌های اجتماعی به اظهار نظر پرداخت و از او تشکر کرد.

 

1365176

 

 

اما بازیکنان یونایتد همگی به اتفاق هم به بیمارستان کودکان شهر منچستر رفتند تا به کودکان حاضر در این بیمارستان هدیه‌ی کریسمس بدهند. این در حالی است که روز چهارشنبه اوله گونار سولسشر به عنوان مربی موقت یونایتد تا پایان فصل معرفی شد. سولسشر دیشب با یک پرواز به منچستر رسید و به هتل محل اقامت سابق مورینیو رفت تا روز پنج شنبه اولین تمرین خود با بازیکنان منچستریونایتد را پشت سر بگذارد.

 

 

دیدگاه‌ها