کد خبر : 1577608 | 29 آذر 1397 ساعت 12:53 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

اودگارد: فکر می‌کردم در رئال بیشتر به من فرصت برسد

مارتین اودگارد، ستاره جوان رئال هنوز از رویایش برای پیدا کردن جایگاهی در تیم اصلی رئال دست نکشیده، هر چند که فرصتی در تیم اصلی پیدا نکرده است.

اودگارد: فکر می‌کردم در رئال بیشتر به من فرصت برسد

به گزارش "ورزش سه"، در زمانی که اودگارد 16 سال داشت، تصور می‌شد که او از با استعدادترین بازیکنان جوان است و آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. او در انتقالی جنجالی راهی رئال مادرید شد و در تیم پایه سپیدپوشان شروع به بازی کرد. او به صورت قرضی راهی دیگر تیم ها شد و نتوانست جایی در تیم اصلی پیدا کند. در حال حاضر، او در تیم ویتسه در لیگ هلند حضور دارد و در 13 بازی برای تیمش، 2 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده ولی او قید رویای بازی در رئال را نزده است.

 

 

1365190

 

 

او گفت:" وقتی به رئال می‌پیوندید، از انتظارات بالا مطلع هستید. من دروغ نخواهم گفت، واقعا امیدوار بودم که فرصت بیشتری به من برسد. همیشه فکر می‌کردم که آنها من را به صورت قرضی راهی دیگر تیم‌ها می‌کنند تا جهتگیری پیشرفت من را مشخص کنند. اینکه زمان زیادی طول کشیده تا در تیم اصلی به من فرصت برسد حقیقت دارد، همیشه می‌دانستم کار سختی دارم. هدف اصلی برای من این است که از فرصت ها استفاده کنم و ثابت کنم که من همان بازیکنی هستم که رئال وقتی من را می‌خرید در نظر داشت."

 

اودگارد درباره آینده اش گفت:" تا وقتی باید خودم را ثابت کنم، مهم نیست که این تابستان به تیم اصلی می‌رسم یا 3 تابستان بعد. خیلی از این بابت نگران نیستم و هنوز جوان هستم و هنوز سال‌های زیادی پیش رو دارم تا به اوج برسم."

دیدگاه‌ها