کد خبر : 1577642 | 29 آذر 1397 ساعت 16:38 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم بهترین سال تراکتور را رقم بزنیم

سلیمی: هواداران تبریزی فوق العاده هستند

ایمان سلیمی می گوید هدف قهرمانی دور از دسترس نیست و می توانیم در نیم فصل دوم به آن برسیم.

سلیمی: هواداران تبریزی فوق العاده هستند

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی که این فصل مدافع میانی اصلی تیم تراکتور در کنار محمد طیبی بوده، در گفتگو با ورزش سه به عملکرد خود در نیم فصل نخست اشاره کرد و گفت: عملکرد من مشخص است، من آخرین بازیکنی بودم که به تیم اضافه شدم در آخرین روزهای نقل و انتقالات و تیم هم قبل از من چند ماهی بود که بسته شده بود و بازیکنان شناخت خیلی خوبی از هم داشتند و بازیکنان باکیفیتی داشتیم. من می دانستم که زمان بر است و سعی کردم با تمرین بیشتر، خواسته های مربیان را انجام دهم و سعی کنم در تفکراتشان جای بگیرم و به ترکیب اصلی برسم.

 

او در پاسخ به سوالی راجع به میزان رضایت بازیکنان از رتبه چهارم جدول در پایان نیم فصل هم اظهار داشت: خودمان که هر بازی برای پیروزی وارد زمین می شویم. در نیم فصل اول همین تفکر را داشتیم. ما در بازی های ابتدایی یک سری امتیازات را نتوانستیم بگیریم اما خوشبختانه هرچه به پایان نیم فصل اول نزدیک می شدیم، در روند امتیازگیری تمرکز بیشتری داشتیم. خداراشکر هواداران حمایت خوبی داشتند در تک تک بازی ها و از آن ها تشکر می کنم. شرایط خوب بود اما من فکر میکنم می توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم.

 

سلیمی افزود: خواسته دور از دسترسی نیست، فکر میکنم این حق هواداران است که به قهرمانی فکر کنند. ولی خب تمام شرایط نیاز به حمایت دارد. بازیکنان تمام تلاششان را می کنند اما امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم در بازی های داخل خانه و خارج از خانه برنده شویم تا بهترین سال تراکتور را رقم بزنیم.

 

مدافع سابق تیم پارس جم به نقش هواداران تیم تراکتورسازی در نتایج این تیم پرداخت و گفت: ما واقعا هواداران بی نظیری داریم و من از آن ها تشکر می کنم. چه در بازی های داخل و چه بیرون از خانه مثل بازی با پارس جم هم هوادار به استادیوم آمد و توانستیم پیروزی خوبی کسب کنیم. آن ها فوق العاده هستند و فقط باید تلاش کنیم خوشحال شوند.

 

سلیمی درباره جام ملت ها نیز اظهار داشت: راجع به تیم ملی نمی خواهم نظر شخصی بدهم، چیزی که در آستانه بازی های ملی دوست دارم بگویم این است که آرزوی موفقیت می کنم برای تیم ملی و امیدوارم به حقش که قهرمانی است برسد. من تمام تمرکزم روی باشگاهم تراکتور است و امیدوارم هواداران از من راضی باشند و بعد به تیم ملی فکر کنم.

 

او در پایان در خصوص وضعیت قراردادش هم پاسخ داد: هواداران نگرانی از بابت من نداشته باشند، من قرارداد دارم و خداراشکر اینجا خیلی خوشحال هستم و از هواداران و مدیریت تشکر میکنم. من از شرایطم در اینجا خیلی راضی هستم.

 

دیدگاه‌ها