کد خبر : 1577648 | 29 آذر 1397 ساعت 17:05 | 384.2K بازدید | 0 دیدگاه

در ترکیه می‌ماند و می‌جنگد؛

عذرخواهی وحید امیری از برانکو و پرسپولیس

برانکو علاقه‌مند به بازگشت چپ‌پای سابق تیمش در نیم‌فصل بود، اما او به پیشنهاد حضور دوباره در پرسپولیس جواب منفی داد.

عذرخواهی وحید امیری از برانکو و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های درخشان و کم نوسان وحید امیری طی دو سال حضور در پرسپولیس و عملکردی که این بازیکن در مسابقات تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸  به نمایش گذاشت، موجب شد تا پیشنهاد خوبی از باشگاه ترابزون اسپور دریافت کند و با توجه به شرایطی که این تیم داشت، راهی ترکیه شود.

 

امیری در حالی پیش از شروع فصل تصمیم به جدایی از سرخ پوشان گرفت که بازی‌های خوب و کم حاشیه ، در کنار شرایط سنی‌ای که این بازیکن داشت، باعث شد تا تماشاگران پرسپولیس برخلاف دیگر بازیکنانی که از این تیم رفتند، هجمه و انتقاد چندان زیادی نسبت به او نداشته باشند و راحت‌تر با بحث لژیونر شدن او کنار بیایند.

 

دیدار تدارکاتی پیش فصل مقابل تیم سوپر لیگی سامسون اسپور، نخستین بازی وحید امیری بود که به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب ترابزون اسپور قرار گرفت، اما در حضور یک نیمه‌ای  توانست پاس گل بدهد و با ضربه سر گلزنی کند تا شروع درخشانی داشته باشد.

 

بعد از آنکه امیری در آخرین مسابقه دوستانه پیش فصل برابر کالیاری ایتالیا که در دقیقه ۶۱ به زمین رفت و در دقیقه ۸۵ به دلیل مصدومیت تعویض شد، سه هفته ابتدایی فصل را از دست داد و پس از آن هم تاکنون جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش نداشته تا شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از ترابزون اسپور و بازگشت دوباره به پرسپولیس شکل بگیرد.

 

1365247

 

این ستاره ملی پوش در سوپر لیگ ترکیه ۱۱ بازی برای ترابزون اسپور انجام داده که تنها در سه مسابقه در ترکیب تیمش حاضر بوده و در هر سه دیدار تعویض شده و همین موضوع باعث شده تا عملکرد او در این مدت تنها یک گل زده برای تیم ترکیه‌ای باشد.

 

با این وجود، آمار وحید امیری در جام حذفی ترکیه قابل توجه بوده و او در سه مسابقه‌ای که حضور کامل در ترکیب ترابزن اسپور داشته، دو گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تاثیر مستقیم گذاشته تا انتقاد زیادی به رفتن او به ترکیه و عملکردش وارد نشود.

 

1365246


 
امیری تک گل خود در سوپر لیگ ترکیه را در هفته چهاردهم برابر کایزری اسپور و پس از آنکه در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده تعویض شد، با گذشت ۲۷ ثانیه بعد از ورود به زمین به ثمر رساند و در مرحله یک سی و دوم جام حذفی نیز با شوت پای چپ دروازه بوگسا اسپور را باز کرد تا پایه‌گذار صعود تیمش شود.

 

اما بهترین بازی فصل ستاره سابق پرسپولیس شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ترکیه برابر سیواس بلدیه اسپور اتفاق افتاد که او در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود، یک گل با ضربه سر زد و با جنگندگی، تکنیک و سرعت بالای خود، روی گل‌های دوم و پنجم تیمش تاثیر گذاشت.

 

امیری علاوه بر دو دیدار تدارکاتی پیش فصل، در ۱۱ بازی سوپر لیگ و ۳ مسابقه جام حذفی برای ترابزون اسپور به میدان رفته، اما هنوز نتوانسته به ترکیب این تیم برسد و در دیدارهای لیگ همواره مهره‌ای تعویضی در دقایق پایانی بوده است.

 

ستاره چپ‌پای سابق پرسپولیس، پس از آنکه در هفته نهم برابر ارزوروم فقط ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و از ابتدای نیمه دوم تعویض شد، در هفت مسابقه اخیر لیگ ترکیه، در دو دیدار نیمکت‌نشین بوده و در پنج بازی دیگر هم مجموعا کمتر از ۴۰ دقیقه در زمین دیده شده که نمی‌تواند آمار خوبی برای او باشد.

 

در حال حاضر امیری شرایط خوبی در مسابقات سوپر لیگ ترکیه ندارد و دور از ترکیب ترابزون اسپور است که همین مسئله موجب شده برانکو ایوانکوویچ که در دو فصل اخیر نیز علاقه خاصی به او داشت، این چپ‌پای ملی پوش را در فهرست خرید نیم‌فصل قرار دهد تا تیمش را تقویت کند.

 

با وجود اینکه وحید امیری هنوز مهره اصلی ترابزون اسپور نیست و می‌تواند در بازگشت به پرسپولیس دوباره به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان برود، اما این لژیونر ایرانی سعی دارد با توجه به درخشش در دیدارهای جام حذفی، به ترکیب تیم ترکیه‌ای برسد و شرایط خود را تغییر دهد که به همین دلیل ضمن عذرخواهی از برانکو و پرسپولیس به پیشنهاد این باشگاه برای حضور دوباره در جمع سرخ پوشان پاسخ منفی داده است.

دیدگاه‌ها