کد خبر : 1577738 | 30 آذر 1397 ساعت 09:45 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

رم با چنگ و دندان آماده‌ی امتیاز گرفتن از یووه

رم فردا در حالی در تورین به مصاف یوونتوس می‌رود که قصد دارد هر طور شده پیش از تعطیلات کریسمس، تورین را با شکست ترک نکند.

رم با چنگ و دندان آماده‌ی امتیاز گرفتن از یووه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم که این روزها مشکلات زیادی دارد فردا در حالی به تورین سفر خواهد کرد تا با یوونتوس کریستیانو رونالدو دیدار کند که قصد دارد برای راضی کردن هواداران ناراضی و عصبانی‌اش در پایتخت با یک نتیجه‌ی بسیار خوب به شهر رم بازگردد.

 

اما شاگردان آلگری در این فصل تنها در یک بازی، مقابل جنوا، دو امتیاز از دست داده‌اند و به غیر از آن همه‌ی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در مسیر کسب هشتمین اسکودتوی پیاپی قرار دارند. فاصله‌ی یووه با تیم دو جدول ناپولی هم‌اکنون هشت امتیاز است. اما از سوی دیگر رم وضعیت کاملاً متضادی دارد. رم که سال گذشته در سری آ مقام سوم را بدست آورد بعد از کوچ بازیکنان مهمش از جمله آلیسون دروازه‌بان برزیلی و راجا ناین‌گولان بلژیکی و کوین استروتمن، در فصل جاری وضعیت بغرنجی دارد. رم تنها با شش پیروزی در رتبه‌ی هفتم جدول سری آ قرار دارد و اختلاف امتیازهایش با یوونتوس 22 امتیاز است. شکست در مقابل یووه اختلاف امتیاز دو تیم را به 25 خواهد رساند.

 

1365381

 

رونالدو در بازی فردا اولین بازی خود با رم با پیراهن یوونتوس را تجربه می‌کند ولی ستاره‌ی بزرگ یووه، از دوران حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید، این تیم را خیلی خوب می‌شناسد. رونالدو پیش از بازی فردا با اشاره به دیدار تاریخی دو تیم منچستریونایتد و رم در لیگ قهرمانان 2007 که یونایتد در رم از این تیم 2-1 شکست خورد ولی در اولدترافورد رمی‌ها را 7-1 در هم کوبید، گفت:" وقتی نتیجه‌ی بازی 6-0 به نفع ما بود یکی از بازیکنان حریف به من التماس کرد که دیگر دریبل نکنم. اما بعضی دیگر از بازیکنان آنها هم تهدید می‌کردند که بلایی سرم می‌آورند".

 

 

 

دیدگاه‌ها