کد خبر : 1577763 | 30 آذر 1397 ساعت 10:13 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانه: استرلینگ می‌تواند به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود

لروی سانه، مهاجم منچسترسیتی مدعی شد که اگر رحیم استرلینگ به روند خوبش ادامه دهد، می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

سانه: استرلینگ می‌تواند به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود

به گزارش "ورزش سه"، استرلینگ فصل گذشته 18 گل به ثمر رساند تا سیتی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد و آنها با 19 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی یونایتد، کار را به پایان برسانند. اما استرلینگ در این فصل حتی از فصل قبل هم بهتر کار کرده و 9 گل در 14 بازی به ثمر رسانده است تا تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی بجنگد. حال سانه به تمجید از هم تیمی‌ خود پرداخت و او را در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین های جهان دانست.

 

 

1359411

 

 

او گفت:" استرلینگ گل‌های زیادی می‌زند و به هر طریقی به تیم کمک می‌کند. او واقعا انسان خوبی است و شخصیت فروتنی دارد. همچنین کسی است که انگیزه های بالایی دارد و می‌تواند در فوتبالش پیشرفت کند. همین باعث شده که او بهتر و بهتر شود. اگر هر سال به همین مسیر ادامه دهد، به زودی به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد. می‌توان به وضوح دید که امسال نسبت به سال گذشته، از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کند، البته سال گذشته هم گل‌های زیادی به ثمر رساند.

 

من از روند اتفاقات خیلی خوشحالم و همچنین از تیمم راضی هستم. بازی‌هایمان را برده ایم و از اشتباهاتمان درس‌های بسیاری گرفته ایم. پس از بازی با چلسی، همه ناراحت ؛ زیرا یک بازی بزرگ و مهم را باخته بودیم؛ ولی می‌توان از چنین بازی‌هایی هم درس گرفت."

دیدگاه‌ها