کد خبر : 1577796 | 30 آذر 1397 ساعت 13:01 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف: شاید یک روز من مربی منچستریونایتد شوم

دیمیتار برباتوف، اسطوره‌ سابق منچستریونایتد می‌گوید از انتصاب اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی موقت یونایتد دلگرم شده است و قصد دارد مربی‌گری در لیگ برتر را تجربه کند.

برباتوف: شاید یک روز من مربی منچستریونایتد شوم

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد که در میان هواداران این تیم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، می‌گوید از منصوب شدن اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی موقت یونایتد دلگرم شده است و می‌خواهد مربی‌گری در لیگ برتر را تجربه کند؛ چرا که به قول او: «شاید من هم یک روز سرمربی منچستریونایتد شدم.»

 

برباتوف درباره‌ منصوب شدن سولسشر به عنوان سرمربی موقت یونایتد، بعد از اخراج ژوزه مورینیو از این تیم می‌گوید با اینکه هیچ وقت شانس این را نداشته است که در کنار سولسشر بازی کند، ولی مربی شدن او در یونایتد، انگیزه‌ زیادی برای شروع مربی‌گری بریاتوف در لیگ برتر بوده است. برباتوف در این باره گفت:" تماشای پیشرفت سولسشر در دنیای مربی‌گری برای من خیلی هیجان‌انگیز است".

 

1365442

 

برباتوف در ادامه گفت:" سولسشر هم مثل من فوتبالیست سابقی است که در باشگاه بزرگی بازی می‌کرده و بعد از بازنشستگی ،مدتی از فوتبال به دور بوده است. من راجع به آینده‌ او کنجکاوم؛ چون من هم جزئی از باشگاه منچستریونایتد بوده‌ام و می‌خواهم یک روز مربی بشوم".

 

دیمیتار برباتوف در ادامه‌ صحبت‌هایش اضافه کرد:" من در حال پشت سر گذاشتن دوره‌ها و گرفتن مدارک مربی‌گری هستم و با شنیدن خبر مربی‌گری سولسشر در یونایتد، انگیزه‌ خیلی زیادی پیدا کرده‌ام. من عضوی از بزرگترین باشگاه دنیا بوده‌ام و بنابراین جاه‌طلبی‌های بزرگی دارم. چرا من نباید یک روز در اولدترافورد روی نیمکت مربی‌گری بنشینم؟"

 

دیدگاه‌ها