کد خبر : 1577857 | 30 آذر 1397 ساعت 17:15 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ وقت به سمت نیمکت آنها نخواهم رفت

غلامی: با روابط خاص مرا از استقلال دور کردند

هافبک ماشین سازی هنوز دل پری از دوران حضورش در استقلال دارد و مدعی است برخی با روابط خاصی او را از پیراهن آبی دور کردند.

غلامی: با روابط خاص مرا از استقلال دور کردند

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی که در نیم فصل اول یکی از بازیکنان تاثیرگذار رضا مهاجری بود، این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد تا نیم فصل دوم بتواند بار دیگر با پیراهن این تیم بدرخشد. او در خصوص وضعیت مصدومیتش می‌گوید: هنوز مشغول کارهای درمانم هستم و دوران نقاهتم را سپری می‌کنم ولی طبق صحبت‌هایی که با دکتر نوروزی داشتم فکر می‌کنم از 2 هفته دیگر می‌توانم پا به توپ شوم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از نیم فصل دوم آماده بازی خواهم بود.


هافبک ماشین سازی در ادامه گفت: بدشانسی من این بود که در مقطع بدی از فصل مصدوم شدم و بازی‌های مهمی را هم از دست دادم. بازی با پرسپولیس و بازی با سپاهان دیدارهای حساس و مهمی بودند که دوست داشتم در آن حضور داشته باشم ولی قسمتم نبود. بدشانسی من این بود که تیم در این هفته‌ها به جز من مصدومان زیادی داشت و مهاجری با دست بسته به مصاف حریفان می‌رفت و نتایج خوبی هم گرفتیم.


توحید غلامی در مورد مقایسه شرایط تیمش با پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه از دید رسانه‌ها با سایر تیم‌ها تفاوت دارند و اتفاقاتشان بزرگنمایی می‌شود. ما چند هفته با 13 بازیکن به مصاف حریفان رفتیم و نتایج خوبی رقم زدیم ولی کسی به آن نپرداخت ولی در طول این نیم فصل همه جا از مشکلات پرسپولیس صحبت شد.


وی در مورد جایگاه ماشین سازی در جدول گفت: ما هفته‌های اول به خاطر تغییرات زیادی که داشتیم هماهنگ نبودیم و نتایج خوبی نگرفتیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و حتی یقه تیم‌های بالای جدول را هم گرفتیم و واقعاً جایگاه ما در جدول این نیست. اگر گل‌های بدی که در دقایق آخر بازی خوردیم و بدشانسی‌ها نبود می‌توانستیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم.


توحید غلامی در مورد شرایط این روزهای سپیدرود هم گفت: من سپیدرود را به خاطر علی کریمی دوست دارم ولی اجازه ندادند علی آقا اول فصل تیم را خودش ببندد و چند بازیکن از جمله خود من وقتی دیدند ایشان از تیم جدا شده رفتیم. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.


هافبک ماشین‌سازی که هنوز بابت جدایی از استقلال ناراحت است گفت: من از بچگی استقلالی بودم و افتخار این را داشتم که کنار بزرگانی مثل مجیدی، جباری و آندو بازی کنم ولی هرگز کسی که باعث جدایی من از این تیم شد را نمی‌بخشم. دوران خوبی با مظلومی داشتیم و ایشان دیدگاه خوبی نسبت به بازیکنان زیر 23 سال داشت ولی آن آقایی که بعد از او سرمربی شد با روابط خاص بازیکنان مورد نظر خودش را در فهرست زیر 23 سال قرار داد. افرادی جای من آمدند که اصلاً سابقه فوتبالی نداشتند. دوست ندارم بیش از این در مورد این موضوع صحبت کنم و اسمی هم از این آقا نمی‌آورم در حال حاضر تیمش بالای جدول است و اگر روزی با آنها بازی داشته باشیم سمت نیمکتش نمی‌روم.

دیدگاه‌ها