کد خبر : 1577878 | 30 آذر 1397 ساعت 18:18 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

منتقد بزرگ نخواست علیه کی‌روش باشد

فرار بزرگ محمد مایلی‌کهن

یکی از اتفاقات ویژه دیدار جالب روز گذشته پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ، فرار مایلی کهن از دست خبرنگاران و عدم گفتگوی او بود.

فرار بزرگ محمد مایلی‌کهن

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی کهن طی سالیان اخیر بزرگترین منتقد نیمکت تیم ملی محسوب می‌شد و روز گذشته می‌توانست یک خوراک بزرگ خبری برای رسانه‌هایی باشد که در پس درخواست گفتگو با او به دنبال گرفتن تیتری درباره کارلوس کی‌روش بودند.


مایلی‌کهن که طی این سال‌ها بزرگترین حملات را به کارلوس کی‌روش داشته اما بدون سر و صدا آمد و در میان سر و صدا و درخواست‌های بیشمار برای گفتگو حتی از نوه خود نیز غافل شد و فرار بزرگی به سمت اتومبیل خود داشت تا از دست آنها خلاصی یابد.


سرمربی سابق تیم ملی که در فصل گذشته و بعد از کنار رفتن از نیمکت ملوان، فاصله بزرگی با سرمربیگری گرفته، روز گذشته در استادیوم شهید کاظمی حضور یافت تا تماشاگر دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ باشد. او که در اواسط بازی و کاملا بدون سر و صدا در چمن رویت شد، با مشایعت اطرافیان نیمکت علی پروین به سمت او رفت و بعد از دقایقی نیز عزم رفتن کرد.

 

 


او در شرایطی که قصد داشت استادیوم را ترک کند، ناگهان با حضور پررنگ خبرنگاران و موبایل به دستان و میکروفن به دستان مواجه شد. اولین واکنش او به آنها این بود که قصد مصاحبه ندارد و بعد از اینکه میکروفن‌ها را همچنان به سمت خود دید اعلام کرد: " با دوربین‌های صدا و سیما که به هیچ وجه حرف نمی‌زنم!"


این در حالی بود که بیشتر میکروفون‌ها مربوط به رسانه‌های فضای مجازی و خبرگزاری‌ها بود و با همین ادله آنها نیز همراه شد که آنها از صدا و سیما نیستند و میکروفون ها هم لوگوی خبرگزاری‌ها را دارد. با این وجود هم او حاضر به گفتن هیچ کلمه‌ای نشد و در میان پرسش‌های فراوان خبرنگاران به دنبال راهی برای خروج از استادیوم بود.

 

 


مایلی کهن که مثل همیشه نوه خود را هم به همراه داشت، کلافه از درخواست‌های پیاپی رسانه‌ای‌ها، بدون توجه به اینکه او چندین گام فاصله دارد، به سمت در خروجی چمن و استادیوم رفت و همراهی خبرنگاران تا نزدیکی خودرویش نیز ثمری نداشت. مایلی‌کهن در زمان خروج البته در میان جمعی از هواداران پرسپولیس که به دنبال ثبت عکس یادگاری با او بودند گرفتار آمد و بعد از آن خیلی زود سوار بر خودرو، اتوبان آزادگان را طی کرد.


سکوت جالب توجه مایلی کهن که مطمئنا کاملا آگاه از مسیر پرسش خبرنگاران بود که او را به چالش با کارلوس کی‌روش خواهند کشاند تلاش کرد تا هیچ صحبتی نداشته باشد و آنها را حسرت بار به سمت محل برگزاری ادامه بازی بروند. سکوت جدی‌ترین منتقد کارلوس کی‌روش یک پیغام بزرگ بود که در آستانه جام ملت‌ها می‌توان از آن به عنوان یک حمایت نیز یاد کرد.

دیدگاه‌ها