کد خبر : 1577906 | 30 آذر 1397 ساعت 20:03 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود همچنان به دنبال بازیکن سابق ملوان

علی کریمی که کار دشواری برای حفظ سپیدرود در لیگ برتر در نیم فصل دوم پیش رو دارد، برنامه ریزی خود برای جذب نفرات مدنظر را با وسواس بزرگی دنبال می‌کند.

سپیدرود همچنان به دنبال بازیکن سابق ملوان

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود کار سختی برای حفظ سهمیه گیلان در لیگ برتر پیش رو دارد و شرایط تیم‌های در کورس سقوط به شکلی است که نشان از عملیات تقریبا غیرممکن آنها می‌دهد. با این حال حضور علی کریمی روی نیمکت این تیم و هواداران پرشور و تعصب بالای آنها به پسران باران باعث می‌شود تا آنها خود را آماده یک ماراتن 15 هفته‌ای برای کسب نتایج لازم و بقا در لیگ برتر در فصل نوزدهم می‌کند.


علی کریمی بعد از شکست 5 گله برابر استقلال کاملا برآشفته شد و نکته مثبت این شکست را می‌توان به پایان رودربایسی او با برخی بازیکنان دانست. اولین اقدام ستاره محبوب این بود که عذر برخی بازیکنانش را خواست و در صدد تقویت تیم در نیم فصل است. بعد از ماجرای جذب احتمالی چند بازیکن خارجی که می‌تواند برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رقم بخورد، گفته می‌شود چند بازیکن لیگ یکی که از جمله یکی از آنها سابقه حضور در ملوان را دارد در لیست آنها به چشم می‌خورد.


بابک مرادی، ستاره جوان سابق ملوان که بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی از جمع انزلی‌چی‌ها جدا شده و خواهان زیادی را نیز دارد. سپیدرود به دنبال این بازیکن است و البته کار سختی در تقابل با دیگر تیم‌های خواهان این بازیکن پیش رو دارد که از نظر مالی پیشنهادات بهتری را به او عرضه کرده‌اند.

دیدگاه‌ها