کد خبر : 1577971 | 01 دی 1397 ساعت 10:20 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی به خاطر جاسوسی با پهباد از هوفنهایم

سه روز بعد از به پرواز درآمدن یک پهباد جاسوسی بر فراز تمرین سری هوفنهایم، فرانک باومن مدیر ورزشی وردربرمن مسئولین این اقدام را پذیرفت و به طور رسمی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی به خاطر جاسوسی با پهباد از هوفنهایم

به گزارش ورزش سه، پیش از دیدار روز چهارشنبه‌ی هوفنهایم و وردبرمن در هفته‌ی شانزدهم بوندس‌لیگا که در زمین وردربرمن انجام می‌شد، بازیکنان هوفنهایم با هدایت سرمربی‌شان یولیان ناگلزمان آخرین تمرین خود را به صورت سری برگزار کردند. ناگلزمان دستور داده بود که هیچ خبرنگار و فردی غیر از بازیکنان و کادر باشگاه در این تمرین حضور نداشته باشند تا خبری از آن به بیرون درز نکند.

 

اما در جریان تمرین بازیکنان و کادر فنی هوفنهایم ناگهان با یک پهباد کوچک مواجه شدند که بر فراز محل تمرین آنها در حال پرواز است. این ماجرا در فضای رسانه‌ای آلمان جنجال بزرگی به پا کرد و همه به دنبال کسی می‌گشتند که مسئول به پرواز درآوردن این پهباد بوده است. هر چند هوفنهایمی‌ها سعی کردند جو را آرام کرده و موضوع پرواز پهباد را کم اهمیت جلوه دهند. نیکو شولتز بازیکن ملی‌پوش هوفنهایم در این باره گفت:" اگر کسی برای اینکه تمرین ما را تماشا کند از درخت بالا برود یا پهباد به پرواز درآورد به نظر من که خیلی هم مهم نیست". یولیان ناگلزمان سرمربی هوفنهایم هم گفته بود:" اقدامی که انجام شده آنقدر هم وحشتناک نیست. خیلی شلوغش نکنید".

 

اما سرانجام سه روز بعد از بازی دو تیم فرانک باومن مدیر ورزشی برمن مسئولیت پرواز آن پهباد را به عهده گرفت و به صورت رسمی عذرخواهی کرد. آقای باومن در این باره گفت:" اگر اقدامی که در جریان تمرین باشگاه هوفنهایم انجام شده باعث ناراحتی بازیکنان و اعضای دیگر این تیم شده ما به این وسیله از آنها عذرخواهی می‌کنیم".

دیدگاه‌ها