کد خبر : 1578052 | 01 دی 1397 ساعت 14:37 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با سلتا

والورده: به این دلایل موریو را جذب کردیم

بارسلونا دو روز پیش رسما اعلام کرد که جیسون موریو، مدافع والنسیا را به خدمت گرفته است.

والورده: به این دلایل موریو را جذب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، این انتقال قرضی تا پایان فصل اما با بند خرید دائمی 25 میلیون یورویی است. مدافع کلمبیایی در حالی به بارسا پیوست که اومتیتی و فرمالن برای مدتی قادر به همراهی بارسا نخواهند بود و بارسلونا ترجیح داد به جای حساب کردن روی مدافعان تیم های پایه، اقدام به خرید قرضی موریو کند.

 

 

1365340

 

 

والورده در مورد دلیل جذب موریو گفت:« با مصدومیت اومتیتی و فرمالن در وضعیت حساسی قرار داشتیم و به دنبال جذب یک مدافع میانی بودیم. فکر می کنم باشگاه به خوبی توانست این جریان را مدیریت کند هرچند باید هنوز صبر کنیم تا متوجه شویم این انتقال تا چه اندازه مفید بوده است.»

 

سرمربی بارسا ادامه داد:« نمی توان در فصلی که برای سه جام می جنگیم، تنها با دو مدافع میانی آماده وارد بازی ها شویم. ما به دنبال بازیکنی بودیم که با لالیگا و نیز زبان و فرهنگ اسپانیا آشنایی داشته باشد. موریو هر دوی این خصوصیات را داشت و مشکل آداپته شدن با شرایط ما را ندارد. بازیکنی به دور از این خصوصیات نمی توانست در کوتاه مدت به کارمان بیاید. فکر می کنم جذب او اقدامی منطقی بود. موریو بازیکن خوبی است و فکر می کنم بتواند به ما کمک کند.»

 

بازی با سلتا:« سلتا تیم خوبی است و همواره ما را به دردسر انداخته است. این آخرین بازی سال است و می خواهیم با کسب پیروزی همچنان صدرنشین بمانیم و با خیال آسوده راهی تعطیلات شویم. هرچند بازی دشواری خواهد بود.»

 

بارسا امشب ساعت 21 در نوکمپ میزبان سلتا خواهد بود.

دیدگاه‌ها