کد خبر : 1578114 | 01 دی 1397 ساعت 17:31 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال سرور از شایعه تا واقعیت (عکس)

هافبک سرشناس ازبک فاصله زیادی تا بازگشت دوباره به استقلال ندارد.

به گزارش ورزش سه، سرور جپاروف برای سومین مرتبه در آستانه امضای قرارداد با استقلال است و فاصله چندانی تا بر تن کردن پیراهن آبی های تهرانی ندارد و مدیران استقلال تلاش می کنند تا پیش از شروع تمرینات او را جذب کنند.


هفته های اول حضور جپاروف در قزاقستان با شایعاتی پیرامون ناراحتی او و نا رضایتی تیم قزاق همراه بود؛ شایعاتی که با ادامه فصل لیگ قزاقستان و نیمکت نشینی های جپاروف رنگ و بوی واقعیت گرفت.


در همین شرایط بود که مدیران استقلال به بهانه تسویه حساب با این بازیکن وارد مذاکره شدند و این مذاکرات به شکلی پیش رفت که به جای تسویه حساب، به مذاکره برای یک انتقال جذاب تغییر ماهیت داد و در نهایت شرایط به شکلی پیش رفت که با ضعف نویمایر و جدایی زودهنگام او از استقلال، انتقال سرور  به استقلال نهایی شد.


هر چند استقلال و جپاروف علاقه ای به اظهار نظر رسمی در این باره ندارند و مهم ترین اظهار نظر به شفر تعلق دارد اما انتقال سرور به استقلال تقریبا قطعی است و تست های بدنی سرنوشت او را مشخص می کند.


البته سرور برای سفر به تهران و حضور در تست های بدنی در انتظار دریافت مطالبات پیشین خود است و بعد از این اتفاق باید شاهد عکس یادگاری او برای سومین مرتبه با پیراهن استقلال باشیم.
موضوع مهم برای شفر اما آمادگی او و دوری از مصدومیت است؛ اتفاقی که پیش شرط سرمربی استقلال است و به همین دلیل است که شفر علاقه دارد قبل از شروع تمرینات سرور را در اختیار داشته باشد تا با خیالی آسوده به استقبال نیم فصل برود.

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها