کد خبر : 1578121 | 01 دی 1397 ساعت 17:55 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پولی داشتیم چک بازیکنان را پاس می کردیم

درویش: دزدی!؟ آن هم از حساب باشگاه سایپا؟

دزدی از باشگاه سایپا !؟ (با خنده) اگر در حساب باشگاه پولی بود چک بازیکنان برگشت نمی خورد! حالا اگر اصرار دارند به ما دزد زده بگذارید بگویند شاید پولی به حساب باشگاه آمد!

درویش: دزدی!؟ آن هم از حساب باشگاه سایپا؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نارنجی پوشان در فصل نقل و انتقالات، رضایت دایی از وضعیت تیم سایپا، بحث حضور تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اوضاع مالی و نارضایتی برخی بازیکنان قدیمی و شایعاتی که درباره دزدی از باشگاه سایپا به گوش می رسید باعث شد تا با رضا درویش، مدیرعامل نارنجی پوشان به صحبت بنشینیم و درباره اتفاقاتی که حول این تیم عنوان می شود پاسخ وی را بشنویم.


تمرینات از امروز شروع و یک مصدوم راهی آلمان می شود


بازیکنان از امروز تمرینات را آغاز می کنند. شرایط خوب است بازیکنانی که مشکلی ندارند در تمرین حضور پیدا می کنند و بازیکنانی که مشکل مصدومیت دارند در حال سپری کردن دوران آسیب دیدگی خود هستند و در این میان تنها یکی از بازیکنان برای درمان راهی آلمان خواهد شد. اسدی دچار مصدومیتی نادر شده که حتما باید در کشور دیگری مورد درمان قرار بگیرد.


رضایت دو طرفه دایی و سایپا از یکدیگر


از شرایط تیم راضی هستیم. ما با توجه به داشته های‌مان شرایط را مورد بررسی قرار می دهیم و متناسب با اوضاعی که تیم داشت از همه چیز راضی هستیم. تیم روزی دو جلسه تمرین داشت و در هر تمرین نیز برنامه های مختص همان تمرین اجرا می شود. درست است گاهی اوقات نتیجه نمی گیریم اما تیم‌مان جوان است و استفاده از بازیکنان جوان نیز تاوان دارد.


می دانیم خطاهای داوری تعمدی نیست اما ...


در بعضی از بازی ها واقعا با بدبیاری و بدشانسی بازی را به حریف واگذار می کنیم. شما همین بازی با صنعت نفت آبادان را ببینید. از فاصله دو قدمی دروازه توپ ما گل نمی شود و چند موقعیت فوق العاده از دست مان می رود اما یک پنالتی عجیب برای حریف گرفته می شود و آنها با تکیه به آن ما را می برند. علاوه بر بدشانسی ها، خطاهای فراوانی نیز از سوی داوران در بازی های ما اتفاق افتاد. همه دیدند تیم ما چقدر از این موضوع متضرر شد. البته می دانیم این خطاها عمدی نیست اما کاری هم نمی توان کرد.


دایی سه گزینه می دهد تا با یکی از آنها توافق کنیم


همه تلاش مان را به کار می بندیم تا بتوانیم شرایط تیم را روبراه کنیم. به دنبال این هستیم که با توجه به شرایط باشگاه سایپا، بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق به حضور در مرحله گروهی بازی ها شویم. البته خوبی کار کردن با علی دایی این است که برنامه های او کار تیم را راه می اندازد. دایی سه گزینه برای هر پستی که بازیکن می خواهد می دهد و بالاخره می توانیم با یکی از آنها به توافق برسیم. علاوه بر این، دایی به جوانان میدان می دهد و همین موضوع می تواند در دوره ای از لیگ به ما کمک کند.


مدیریت جدید قول برطرف کردن معضلات را دادند


با تغییر مدیریت در گروه سایپا امیدواریم اتفاقات جدیدی نیز برای تیم بیفتد. مدیریت گروه سایپا با وجود تمام معضلاتی که وجود دارد قول همکاری دادند و به دنبال حل کردن مشکلات تیم هستند. البته شما نمی توانید تیمی هم پیدا کنید که مشکل مالی نداشته باشد. این در حالیست که باشگاه در همه رده های سنی و ورزش های مختلف نیز تیم داری می کند. تمام تیم های ما جوان هستند و در کورس قهرمانی.


واقعا می گویند از ما دزدی شده؟ ای کاش شده باشد!


در آخرین سوال به سراغ شایعه این روزهای تیم رفتیم. اینکه گفته می شود یک حسابدار پس از خارج کردن پول از حساب این تیم به سوی خارج از ایران متواری شده است و درویش در این باره با تعجب گفت:
واقعا این طور می گویند که از ما دزدی شده است؟ آن هم یکی دو میلیارد تومان!؟ (باخنده) ای کاش این اتفاق افتاده و واقعا از ما دزدی شده باشد تا بتوانیم با پیگیری دزد مورد نظر به مبلغی هنگفت برسیم و بتوانیم قسمتی از مشکلات تیم را برطرف کنیم. ما اگر یکی دو میلیارد پول در حساب داشتیم که چک های بازیکنان مان برگشت نمی خورد و پول های آنها را می دادیم.


اگر می گویند دزدی شده ما هم می گوییم شده تا ....


نه چنین پولی را در حساب خود داشتیم و نه حسابداری که بخواهد که پول‌مان را بدزدد و از ایران فرار کند. اما اگر این طور می گویند بگذارید بگویند از ما دزدی شده شاید با دستگیری یک دزد، پول خوبی هم به ما برسد و بتوانیم بدهی ها را بدهیم!(باخنده) البته نمی دانم شاید داستان سه سال پیش را باز هم زنده کردند. آن زمان یک بنده خدایی دویست سیصد میلیون از تیم دزدیده بودیم که خیلی سریع دستگیر شد و پول ها نیز به حساب تیم برگردانده شد.

دیدگاه‌ها