کد خبر : 1578139 | 01 دی 1397 ساعت 19:23 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 0 - 1 فیورنتینا؛ استمرار ناکامی های روسونری

میلان در شبی دشوار در خانه خود با یک گل مغلوب فیورنتینا شد.

میلان 0 - 1 فیورنتینا؛ استمرار ناکامی های روسونری

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که در هفته های اخیر روی نوار ناکامی گام بر می دارد، علیرغم از دست دادن چند موقعیت خوب با یک گل برابر فیورنتینا مغلوب شد تا امیدهایش برای بازگشت به لیگ قهرمانان کمرنگ تر شود.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 11 برای فیورنتینا ایجاد شد اما ضربه کیه زا از گوشه محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه دوناروما به بیرون رفت.

 

در دقیقه 17 و روی همکاری با سوسو، چالهان اوغلو صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد اما ضربه هافبک میلان از فاصله ای نزدیک راهی به دروازه نیافت.

 

1365863

 

در دقیقه 31 و این بار با ضربه محکم رودریگز از درون محوطه، میلان تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما عکس العمل زیبای لافونت مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول میلان حملات خود را افزایش داد و می توانست با ضربه چالهان اوغلو به گل هم برسد اما ضربه او توسط میلنکوویچ از روی خط دروازه برگردانده شد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

فیورنتینا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا و با ضربه جیووانی سیمئونه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او از بالای دروازه دوناروما به بیرون رفت.

 

1365865

 

لحظاتی بعد روبرتو سوسو با یک حرکت انفرادی دروازه وایولا را تهدید کرد اما شوت دیدنی او توسط دروازه بان فیورنتینا مهار شد.

 

اما در نهایت در دقیقه 70 فیورنتینا به گل رسید. فدریکو کیه زا پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه گل اول بازی را وارد دروازه دوناروما کرد.

 

در دقیقه 85 و روی حرکت سوسو، میلان می توانست با ضربه سر رودریگز به گل برسد اما باز هم لافونت دروازه تیمش را نجات داد.

 

در اواخر بازی میلان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد که اثری نداشت و فیورنتینا با همان تک گل کیه زا رقیب خود را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها